Geen DSL op Speedtouch 546i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloudini

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
112
Hallo
ik help een vriend van mij even via dit forum omdat hij zelf geen internet heeft.

sinds dat hij een nieuwe PC gekocht heeft met Vista.

werkte zijn oude Modem niet meer ( Alcatel Speedtouch USB Inbelmodem)
Alcatel_Thomson_Speed_Touch_USB_Manta_ADSL_Modem.jpg

Deze dus.

dus dachten wij van dan maar de op voorraad geslagen Speedtouch 546i maar uit de kast.

als we daar alles op aansluiten heeft de modem geen dsl inkomende verbinding.

de lan is prima.

hij heeft hetnet internet en we hebben vci/vpi 8/35 gedaan in combinatie met pppoe. of dit goed is weet ik niet maar ik heb het zelf ook .


als de inkomende telefoon lijn in de oude alcatel usb modem zit dan heeft hij ADSL verbinding (inkomende lijn)

maar in de speedtouch doet hij niks


HELP MIJ !! :)

EDIT : Mijn Grote Vriend maakt gebruik van ADSL over ISDN
 
Hoi,

Die speedtouch zondermeer aansluiten zal niet werken.
Vraag je bovendien af, of hij geschikt is voor een ISDN lijn.

Je moet verbinding opnemen met HetNet. Dikke kans dan ze in plaats van dat USB inbelmodem een nieuwe sturen.
 
Hoi,

Die speedtouch zondermeer aansluiten zal niet werken.
Vraag je bovendien af, of hij geschikt is voor een ISDN lijn.

Je moet verbinding opnemen met HetNet. Dikke kans dan ze in plaats van dat USB inbelmodem een nieuwe sturen.

hey
bedankt voor je reactie

neej klopt ik heb geprobeerd in de Speedtouch 546i die gewoon voor adsl over isdn geschikt is alles in testellen. zijn Hetnet gebruikers naam en wachtwoord. maar als je de inkomende telefoon lijn in een modem steekt dan hoort er normaal gesproken neem ik aan dat er een adsl of dsl lampje moet gaan branden dat er inkomende verbinding is.en na al het instel werk
dat dan het internet lampje gaat branden.
 
hey
bedankt voor je reactie

neej klopt ik heb geprobeerd in de Speedtouch 546i die gewoon voor adsl over isdn geschikt is alles in testellen. zijn Hetnet gebruikers naam en wachtwoord. maar als je de inkomende telefoon lijn in een modem steekt dan hoort er normaal gesproken neem ik aan dat er een adsl of dsl lampje moet gaan branden dat er inkomende verbinding is.en na al het instel werk
dat dan het internet lampje gaat branden.

we hebben de modem laten door meten

de speedtouch546 is kapot

andere modem on its way ! bedankt mensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan