Het gaat hier om een Agenda functie om kinderen in te kunnnen voeren.
Er is een tabel waar de kind gegevens wordt ingevoerd (naam, adres, tel enz...)
en een tabel waar de Agenda informatie wordt opgeslagen. ( Datum, tijd, enz...)
Nu wil ik een aantal dingen van de "tabel gegevens" ook in de tabel Agenda hebben staan, zonder ze dubbel in te hoeven voeren. Ik heb het al geprobeerd met een subformulier + vba., maar zonder succes. Ik kan wel gewoon de namen ophalen via keuzelijst met invoervak, maar nu nog telefoonnummer, mobiel nummer en bijzonderheden.
Voor de zekerheid : Ik selecteer een naam in mijn keuzelijst en via deze naam haalt hij ook gelijk de gegevens telefoonnummer, mobiel nummer en bijzonderheden uit de tabel en slaat deze op bij de Tabel Agenda informatie.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is:thumb:
Alvast bedankt,
Nick
Er is een tabel waar de kind gegevens wordt ingevoerd (naam, adres, tel enz...)
en een tabel waar de Agenda informatie wordt opgeslagen. ( Datum, tijd, enz...)
Nu wil ik een aantal dingen van de "tabel gegevens" ook in de tabel Agenda hebben staan, zonder ze dubbel in te hoeven voeren. Ik heb het al geprobeerd met een subformulier + vba., maar zonder succes. Ik kan wel gewoon de namen ophalen via keuzelijst met invoervak, maar nu nog telefoonnummer, mobiel nummer en bijzonderheden.
Voor de zekerheid : Ik selecteer een naam in mijn keuzelijst en via deze naam haalt hij ook gelijk de gegevens telefoonnummer, mobiel nummer en bijzonderheden uit de tabel en slaat deze op bij de Tabel Agenda informatie.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is:thumb:
Alvast bedankt,
Nick