geen e-mails meer lezen door een ander

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
hoe kan ik ervoor zorgen dat iemand op mijn pc geen e-mails meer kan lezen .ik heb win xp pro en outlook6
maar ik krijg nogal belangrijke post omdat ik mensen help die in de problemen zitten .ik wil dit gescheiden houden ,maar ook zo dat asl iemand inlogt op mijn pc niet alles kan gaan zitten lezen.is er hier iets voor .



mijn dank is groot
 
Aparte accounts aanmaken voor de medegebruikers en een eigen e-amailadres zijn wel handig
 
Laatst bewerkt:
In outlook express > bestand > identiteiten > identiteiten beheren > eigenschappen
kan je een wachtwoord instellen.
 
Dat klopt maar dan heb je volgens mij wel een aparte mailbox nodig.
 
e-mail niet meer lezen door anderen

even een reactie op jullie heel goed bedoelde optie's
alleen ik krijg er nog niet een goed werkend iets van .

ik krijg het nog niet voorelkaar om e-mail te beveiligen
ook niet met de optie's die jullie noemde .

is er nog wat anders .
 
De berichten niet naar je pc downloaden is ook een optie: dan gebruik je webmail om je post on-line te lezen en te versturen. De meeste providers bieden een goede service - in ieder geval beter beveiligd dan Hotmail...
 
Iets gaat er niet goed.
Je hebt een account bij een provider.
Daar kun je per persoon (meeste in ieder geval) mailboxen aanvragen.
Deze krijgen dan een ander account nr.
Jij b.v. Piet0066
De ander Piet0078
Zodra je nu identiteiten aanmaakt in Outlook (lijkt me hetzelfde werken als OE) en vervolgens die nrs gebruikt zal de post voor jou echt alleen maar bij jou komen en zo ook voor de ander.
Ik heb nu 4 accounts bij Planet. Allemaal verschillende namen en allemaal een eigen brievenbus cq Outlook. Zodra je een wachtwoord inzet zal de ander niet bij jouw post kunnen komen.

Het enige wat je hierna nog moet doen is de identiteit afmelden als je klaar bent met je mail. Doe je dat niet dan opent deze zich weer opnieuw de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan