geen email kunnen ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimp

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
80
Kan sinds enkele dagen geen email ontvangen, gebruik windows xp en zit bij ziggo. Instellingen kloppen allemaal en kan wel mail versturen en internetten maar ontvang niets meer. Als kennissen me mailen ontvangen ze de melding
194.134.42.41 does not lik recipient. Recipient address rejected user unknown in virtula mailbox table...
 
instellingen kloppen allemaal.
dat kunnen wij niet zien.
vertel wat je bij de pop3 en smtp ingeeft.
vertel ook even welke poorten je gebruikt voor het ontvangen en verzenden.
gebruik je een externe firewall.
wat heb je gewijzigd in je systeem net voordat je erachter kwam dat de inkomende mail het niet meer doet.
Welk mail programma gebruik je.
 
niet kunnen ontvangen van email

Gebruik Incredimail maar ook als ik naar webmail ga, wat gewoon werkt, komt er niks binnen.
POP3, pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl en gebruik NOD32 Antivirus.
Poorten zijn smtp25 en Pop3 110.
 
Laatst bewerkt:
Als er op webmail ook niks binnen komt dan zou ik toch maar eens bij ziggo gaan praten.
webmail heeft niks met jouw computer te maken.
Hoe krijg je trouwens antwoord op deze vraag gesteld bij Helpmij.nl
Die komt toch ook via een mail binnen.
 
kan geen email ontvangen

Kan wel op internet dus kijk bij dit forum naar je reacties vandaar..
 
[...]Als kennissen me mailen ontvangen ze de melding
194.134.42.41 does not lik recipient. Recipient address rejected user unknown in virtual mailbox table...

Dit lijkt een probleem aan de kant van Ziggo: De tabel van Ziggo met mail-adressen die mail mogen ontvangen vermeldt blijkbaar nu jouw mail-adres niet, en dus wordt de mail geweigerd. Ziggo zal dit probleem moeten oplossen, dus neem contact met haar op.

Succes,

Tijs.
 
Hoelang heb je al ziggo?
 
kan geen mail ontvangen

dank tijs ga ze zeker maar bellen.. ben ruim 10 jaar bij ziggo voorheen casema
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan