geen enkel prog. start nog op

Status
Niet open voor verdere reacties.

cramdv

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Hallo iedereen,

Kan iemand mij hier helpen? Namelijk ik kan geen enkel
.exe openen! bvb een worddocument kan ik niet openen door Word op te starten. Ik kan wel via verkenner het programma starten door op de file te klikken!
Ook kan ik geen programma's van een cdrom inladen door dat deze ook de exe niet aanvaard
ik krijg dan de melding
"c:\\windows\systeem\restore\restrui.exe is niet gevonden. mogeliljk hebt u de naam niet correct getijpt in het dialoogvenster of kan een ander geopend programma een systeembestand niet vinden. Als u naar een bestand wenst te zoeken klik dan op de knop start en vervolgens op zoeken"
en dit geldt voor alle extensie ".exe"
soms krijg ik ook demelding
" kan geen toegang verkrijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk bent u niet gemachtigd voor toegang tot het item."
Voor mij is dit een klaar klinkende raadsel!!!
Graag HULP
dank bijvoorbaat aan de helpers :) :) :)

Probeer het volgende:

Start > Uitvoeren, tik daarin: scanreg /fix
(spatie na scanreg)

klinkt als een virus

klinkt als een virus, ik zou bv op de site van symantec een patch downloaden voor bv de laatste wormvirussen
Te denken valt aan het zircamvirus of het sasser-B virus, wat dat betreft heeft maikel zeer waarschijnlijk gelijk.

Hallo vrienden en (innen) :)

Mag ik jullie echt van harte bedanken voor de reactie en JA HOOR HULP !!!!!
Het probleem is opgelost
Moet nu wel bekennen dat ik je geen antwoord kan geven welk het nu juist heeft geklaart daar ik zowel de regfix als de exefix na elkaar heb gedraaid! In ieder gavel het systeemtje draait alweer en dat is een opluchting dank zij jullie !!!
Nog dit ...... zowel symantec als microsoft als mirotrend
hebben geen virus gevonden

Nogmaals een hartelijke bedankt voor iedereen!

Groetjes Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan