Geen enkel spel doet het op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffia741

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Hallo ik heb een packard bell easynote tm85.

Maar had hem opnieuw geinstaleert en heb nu paar probleempjes.

Drivers zijn geinstaleert door windows 7 alleen geeft die nog PCI SIMPLE COMMUNOCATIONS CONTROLLER uitroepteken erbij.

De rest is dus wel goed.
Ten tweede ik heb 3 knopjes voor me geluid dan azie je normaal in het beeld hoe hard die gaat dat zie je ook helemaal niet meer.

Maar geen enkel spel wil opstarten?

DirectX was gewoon geinstaleert.

En laptop is snel genoeg i5 core 4gb ddr3 ATi mobility radeon HD 5470

Moet makkelijk kunnen dus. Bij andere mensen doen die spellen het gewoon bij mij sluit die meteen weer af.

Op de site van pb je drivers downloaden en installeren.

Win 7 installeerd inderdaad zelf drivers, maar dit zijn niet altijd de meest optimale drivers.

Op de site van pb je drivers downloaden en installeren.

Win 7 installeerd inderdaad zelf drivers, maar dit zijn niet altijd de meest optimale drivers.

Kan het niet aan directX liggen? heb hem er al paar kere overheen gegooit maar blijft het niet doen..

Lita112 heeft absoluut gelijk.
De communication controller is je ingebouwde modem.

Wel aan gedacht om die spellen ook opnieuw te installeren? Herinstallatie besturingssysteem = herinstallatie programma's/spellen
Je praat namelijk alleen over het starten van de spellen, maar niet over de herinstallatie ervan.

Tijs.

Spellen zijn na de installatie pas opgezet alles was er dus afgegooit.

En de drivers op packardbell die doen het niet.

Dat de drivers op de website het niet doen verbaast me: Zover ik kan zien zijn alle drivers die daar staan zowel voor W7 32-bit als voor de W7 64-bit geschikt.
Geldt voor de chipset drivers: link
Hetzelfde geldt voor de Intel AHCI driver: link
Hetzelfde geldt voor iAMT driver: link
Hetzelfde geldt voor de Audio-driver: link
En ook voor de Bluetooth driver: link

Daarmee is trouwens niet verklaard waarom je spelletjes niet zouden werken. Ik heb daar geen antwoord op, tenzij je een fatsoenlijke (fout-)melding krijgt over dat er iets zou ontbreken bijv. Ook kan het zijn dat je de spelletjes (zeker als ze wat ouder zijn) moet "Als Administrator uitvoeren" of de compatibiliteitsmodus moet omzetten naar XP of Vista.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan