geen fans draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik heb een aopen kast met daarin 2 case fans en op de voeding zitten ook nog eens 2 fans (seasonic ss-350atc) de casefans en voedings fans zitten rechtstreeks aangesloten op de voeding alleen deze doen het niet meer, nou lijkt het mij erg sterk dat ze ineens alle 4 kapot zijn gegaan dus mijn vraag, is er een mogelijkheid tot het aan/uit zetten op de voeding ? zo nee, hoe kan ik er achter komen waarom ze niet draaien ?

mvg michiel

als de voedings fans ook niet draaien denk ik toch dat de voeding is overleden.
wat bertus je al vertel heeft helaas.

Poeh.. Een ms-tech-voeding die kapot gaat.
Verrassend... :p

Ik hoop dat de rest van je systeem nog heel is. (ligt een beetje aan de manier van kapot gaan)

beste, heb een foutje gemaakt: het betreft geen aopen maar een arctic cooling kast en voeding

maar de rest van het systeem werkt nog perfect, ben er onder tussen ook achter waarom de pc uitviel ( hdd word te warm) dus heb daar een extra koeler opgezet en de pc staat al een aantal uren aan, met diezelfde voeding

omdat ik toch in dit onderwerp bezig was dacht ik maar meteen even jou link over de info over voedingen te lezen, best intressant :thumb: heb zelf (zoals ik uit jou verslag lees: HELAAAS) een ms-tech voeding (zat bij de kast vond hem er wel fancy uitzien dus daarom ms-tech) gelukkig heb ik er nog geen problemen mee gehad maar is het echt zooo bagger als je zegt ? pc gaat toch al bijna een half jaar mee zonder problemen maar is er dan iets waar ik op zou moeten letten ???

Tja. Het is echt bagger.

Heb je de MP-400 of de MPS-400
De 1e is een 400W dat te vergelijken is met een 200-250W van een ander merk.
Kortom: Je belast de voeding enorm met jouw systeem.
Het zou me niet verbazen als je wel eens blauwe schermen krijgt.

Ik zou hoe dan ook snel een nieuwe kopen. Dan verkom je problemen.

het is denk ik de eerste voeding, een 400w inderdaad

verder draait het systeem op een asus P5Q Pro, intel E2200, 1x 320 gb hdd, 1x 40 gb hdd, 1x dvd brander en een asus 9800GT

toch loopt het allemaal soepel en nog geen BSOD´s gehad :) (behalve 1x maar dat was aan mij zelf te verwijten, verkeerde drivers geinstalleerd :p)

maar dan ga ik toch maar eens kijken voor een andere voeding, bedankt voor de tips iig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan