geen filmpjes afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marielle52

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Berichten
19
hallo allemaal.weet niet of ik hier moet wezen met mijn pc probleem,maar ik kan geen filmpjes of muziekbestanden meer luisteren,klik ik bv op n filmpje of muziek scheid mijn pc er gelijk mee uit,beeld zwart en hij start zelf opnieuw op,met n spelletje spelen net zo,ik ben maar n leek en heb systeemherstel gedaan mn pc opgeschoond en ga zo maar door,zelfs n herstel cd lukte niet,had flaschplayer gedownload¨want dacht dat is t maar nee,dus wie weet wat ik moet doen,ik weet wel iets van n pc maar niet veel ,heeeeel graag hulp ,gr marielle
 
Laatst bewerkt:
welke Windows gebruik je?
 
dan staat je vraag nu in de XP sectie.
Daar heb je dan meer kans op een antwoord.
 
Filmpjes en muziek op internet, of van de harde schijf? Heeft het voorheen wel gewerkt?
 
ja filmpjes en muziek van internet,ik wou gister n dvd kijken op mn pc en zelfs toen schee hij er mee uit,en ja voorheen werkte alles prima ,dit is nu bijna 2 wkn aan de gang
 
Laatst bewerkt:
en ik wou al bijna n windows xp instaleren, maar dacht ik wacht even haha groet marielle
 
Laatst bewerkt:
filmpjes

dank je dorado,maar nu ging alles mis,heb verschillende sites gedownlaod met t gevolg dat mn pc weer afsloeg,kon me niet eens meer aanmelden.er is iets giganties fout maar wat? en echt ik ben n leek,snap niet wat er staat als je in computertaal spreekt,ik sluit mn pc af en ga morgen verder met hopelijk iemand die me verder helpt,dank je dorado,trusten voor straks
groet marielle
 
Hoi Marielle in welke plaats woon jij ?
 
Goedemorgen, ik bedoelde: Als je onderstaande link gebruikt, moeten twee opties aangevinkt worden, die toestemming geven om flash bestanden op te slaan. De mogelijkheid bestaat dat het dan werkt.

http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager03.html

Hier enkele termen m.b.t. het forum uitgelegd: