Geen filmpjes bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen747

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Hoi,

ik kan geen filmpjes bekijken op mijn pc. Als ik een filmpje wil kijken krijg ik opeens een zwart beeld en slaat de hele pc vast en moet ik hem opnieuw opstarten. Heeft dit misschien met mijn vorig probleem te maken? Zie: dit! Dit werkt wel weer, maar zal het aan mijn videokaart liggen ofzo?
Grtz Jeroen

Laatst bewerkt:
En jij verwacht zinvolle antwoorden als je zo weinig informatie verstrekt?

ik weet niet hoe ik het uit moet leggen; ik wil gewoon een filmpje kijken, ik klik erop, dan opent windows media player 11 zich en daarna wordt het hele beeld zwart en kan ik niets meer doen en slaat de pc vast waarna ik hem opnieuw moet opstarten.

NU geef je al een stukje info meer.... WMP !

Heb je ALLE Windows updates binnengehaald? Heb je de DivX codecs geinstalleerd?

Download (installeer) de free one en start je pc daarna opnieuw op: Klik

Laatst bewerkt:
Heb het geinstalleerd en opnieuw me pc opgestart en proberen een film te bekijken maar nog steeds loopt ie vast:(

En bij het spelen van een stevig spel gaat de pc wél door?

Edit: doet de vantilator van je processor het nog wel?

Laatst bewerkt:
Zoals FS (Flight Simulator 2004) gaat nog wel hoor.
Denk wel dat de ventilator het nog wel doet.

Die andere codecs installeren helpt niet:(

Dat spel vraagt dan ook redelijk weinig van je pc.(tenzij je niet een snellere pc hebt)
Kun je de specificaties van je pc hier weergeven? (Of in je profiel weergeven)

Misschien ook een screendump mbt temperaturen plaatsen gemeten met Everest bijvoorbeeld?

waar wil je een filmpje mee bekijken met windows media player of op internet
????????????????????????????????????????????????????????????

@ oxclan: Zoals een filmpje op Youtube kan wel, maar als ik een filmpje wil kijken in Windows Media Player dan kan ik het niet bekijken en dan krijg ik steeds de bovenstaande problemen
@ whittey: Hoe kan ik alle specificaties laten zien, waar kan je die vinden?

Je kan je systeem in je profiel zetten/bewerken, maar je kan ook dat aan ons laten zien dmv een programma, Everest, download hier: http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=UE&dlid=35&frm=0&lang=en

Daarmee kun je heel informatie vinden mbt jouw systeem, grafische kaart en harddisk(s).
Tevens geeft het programma jouw informatie over temperaturen van bijvoorbeeld jouw processor en garfische kaart (mits je systeem dit ondersteunt)

EDIT: die gegevens die je daar ziet kun je dmv knippen en plakken in je bericht zetten....

Laatst bewerkt:
@ oxclan: Zoals een filmpje op Youtube kan wel, maar als ik een filmpje wil kijken in Windows Media Player dan kan ik het niet bekijken en dan krijg ik steeds de bovenstaande problemen
@ whittey: Hoe kan ik alle specificaties laten zien, waar kan je die vinden?
je zit alleen maar te jammeren dat je geen film kan bekijken op je pc .
maar is het niet verstandig om wat meer info te geven over je pc .
bord merk type > geheugen typen en hoeveelheid >graka merk pci agp 4x 8x pci-e >
os drivers etc etc etc

je moet dan power dvd downloaden en dan doet hij het weer als hij het niet doet virus canner er even over heen laten gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan