Geen filmpjes kunnen kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Nog steeds problemen met het kijken naar clips en filmpjes op het net. Heb geprobeerd de flash player 10 te downloaden maar tot nu toe zonder succes. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik hoor het graag.

Groet,
Reindert

Nog steeds problemen met het kijken naar clips en filmpjes op het net. Heb geprobeerd de flash player 10 te downloaden maar tot nu toe zonder succes. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik hoor het graag.

Groet,
Reindert
installeer flash opiniew

Dat is het probleem juist, ik kan deze flahs player 10 niet gedownload krijgen. Op een of andere manier word ik geweigerd met mijn win 7 voor het downloaden. Ik weet niet wat er aan de hand kan zijn en zou dat graag van een van jullie hier horen?

Groet,
Reindert

Dat is het probleem juist, ik kan deze flahs player 10 niet gedownload krijgen. Op een of andere manier word ik geweigerd met mijn win 7 voor het downloaden. Ik weet niet wat er aan de hand kan zijn en zou dat graag van een van jullie hier horen?

Groet,
Reindert

Kan je andere dingen wel downloaden?Ik weet niet welke browser je gebruikt maar je zou Mozilla Firefox kunnen gebruiken,die speelt zo'n beetje alles af als je bij de installatie de gebruikelijke toevoegingen toelaat(standaard).

Ik heb nu de browser van Mozilla geïnstalleerd en kan nu de filmpjes weer bekijken. Bedankt voor de tips hier.

Groet, Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan