geen films op mijn tv de rest wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

the master

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
hoi mensen

Het is me gelukt om mijn beeldscherm van mijn pc op mijn tv scherm te krijgen.
Dit heb ik gedaan door mijn dvd recorder heen want mijn tv heeft geen tulp aansluiting.
Dit werkt allemaal perfect met games internet eigenlijk alles behalve films.
Ik krijg dan bijvoorbeeld het mediaplayer scherm te zien alleen waar de film zou moeten zijn zie ik een zwart scherm.

Ik heb de klite codec pack.
Ik heb een Radeon 9600 Pro
En ik gebruik Catalyst Control center om mijn beeldscherm te clonen.

Weet iemand hoe ik die films ook op mijn tv te zien krijg.
Een maat van mij zij dat ik een codec nodig had maar welke en zit die dan niet in de k-lite codec pack?

Alvast bedankt

The Master

Kan je de film's wel gewoon op de PC afspelen ? Hiermee bedoel ik gewoon op het beeldscherm natuurlijk.

Wil je voor zien zijn van de allerlaatste en beste codecs, download dan HIER het Ace Mega Codec pakket. Hier zit alles in wat je pc nodig heeft om eigenlijk alles te kunnen haha..

grtjs jjw

Met het ACE mega codec pack komt een hoop mee, waar je niets aan hebt.;)

@the master, stel je TV als hoofdmonitor in als je fim wilt kijken. Normaal zou je dan beeld op de tv moeten krijgen van de film en een mediaplayer met zwart beeld op de monitor.

Ja helemaal waar, maar een redelijke pc heeft toch genoeg ruimte voor alle codecs in het pakket, en als je wel veel met films stoeit en of download, dan kom ik toch regelmatig de blijdscap weer tegen dat het hier mee draait. Maar niet om te strijden hoor, je hebt een punt. En zeker als mee denker in het topic, daar had ik nog niet aan gedacht, er van uit gaant dat de 2e monitor, in dit geval de tv, gewoon op een tulp uitgang staat die het zelfde beeld genereert als de hoofdmonitoruitgang.

@jjw,
Ik heb zelf alleen de DivX en Xvid codec los geinstalleerd en ben nooit tegen een afspeel probleem aangelopen. Nu speel ik voornamelijk dvd af, dus Powerdvd staat ook geinstalleerd.

Hopelijk lukt het de TS nu wel de films op de TV af te spelen.:)

tv al hoofdmonitor

ik heb de oplossing gevonden al is het niet de beste manier.

Ik zet mijn tv als hoofdmonitor en dan kan ik wel films kijken.
Het is niet echt handig want mijn tv staat een eind weg van mijn pc dus mijn muis haalt het net niet om goed voor mijn tv te zitten om het te besturen.
Weet iemand een beter idee ikhoor het graag

(ik kan wel mijn films op mijn gewone scherm zien van mijn pc)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan