Geen Firefox op Android TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Besturingssysteem
Winows 11 Pro
Beste Allen,
Ik zou heel graag Firefox op mijn Android TV willen hebben. De TV is een smart tv van Salora model: 32XFA5400.
Ik heb gekeken in de Playstore, maar vreemd genoeg zit hij er niet bij. De tv is aangesloten op het internet met een kabelverbinding.
Heeft usb aansluitingen. Dus, hoe krijg ik Firefox er, eventueel, op? Ik heb dit nog nooit eerder gedaan.
Wie kan mij helpen?

Gr. Han

Via playstore is het niet mogelijk om Firefox te downloaden, het is wel mogelijk om het te sideloaden.
Het is niet aan te raden om Firefox te sideloaden ,je krijgt niet de Firefox wat je gewend bent en een werkende versie is zeer beperkt.
Browser of Zeus Tv Browser zijn ideale webbrowsers om te gebruiken op een Android/Google TV, te downloaden via playstore.

Firefox of Chrome op een Android/Google TV sideloaden.
Om Firefox of Chrome rechtstreeks op een TV te installeren heb je twee apps nodig een webbrowser voor het downloaden en een Manager om het te installeren.
Ik neem als voorbeeld webbrowser BROWSER en File Commander.

Playstore >Browser en File Commander Manager >Installeren.

Instellingen >Apps >Beveiliging en beperkingen >Onbekende bronnen >Browser en File Commander Manager >Aan.

Browser >Google >Apkmirror.com > in zoekvak type Firefox Android TV of Google Chrome 125 >Apk >Download Apk >Verzoek om leestoestemming >Toestaan >Download >Browser afsluiten.

File Commander >Open instellingen >Machtigingen >Bestanden en media >Altijd Toestaan >Toestaan.

File Commander >Interne opslag >Download >Firefox of Chrome >Installeren >Gereed.

Iedereen ontzettend bedankt voor het mee denken. Ik ga de suggesties uitproberen. Dank.

Han

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan