Geen flash...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rr66

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
61
Sinds een par dagen krijg ik op meerdere sites de mededeling dat mijn browser geen flash ondersteunt en dat ik versie 6 van Adobe Flash Player moet installeren. Terwijl ik deze sites hiervoor wel probleemloos kon bekiijken
Heb dit gedaan maar zonder resultaat. Heb o.a. de fabrieksinstellingen van I.E. 7 hersteld, mar ook zonder resultaat.
Bij de invoegtoepassingen staat Shockwave Flash ingeschakeld.
Ik werk met Vista. Het enige dat veranderd is, is dat ik sinds een paar dagen draadloos internet heb (Orange). Volgens mij is het wel sinds die tijd...
Wie o wie kan mij helpen?????:thumb::thumb::thumb:
 
Te doen.

C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9c => eigenschappen en dan tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2) selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw opstarten en het werkt.
 
Te doen.

C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9c => eigenschappen en dan tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2) selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw opstarten en het werkt.

Gedaan... geen resultaat... na het aanvinken gebeurde er helemaal niets. Het vinkje staat er nog wel steeds voor.
Het gebeurt o.a. op deze site:
http://www.aguadeannique.com/
krijg dan direct de melding dat ik FP7 moet intalleren...
 
Gedaan... geen resultaat... na het aanvinken gebeurde er helemaal niets. Het vinkje staat er nog wel steeds voor.
Het gebeurt o.a. op deze site:
http://www.aguadeannique.com/
krijg dan direct de melding dat ik FP7 moet intalleren...

Ik weet niet of het er toe doet, maar ik zie in m'n "softwarelijst" nergens Flash staan...
 
Dit is een standalone download, probeer die, anders de geavanceerde internet opties op default zetten, kan ook helpen, kijk ook eens bij bij programma's en invoegtoepassingen beheren.
 
Dit is een standalone download, probeer die, anders de geavanceerde internet opties op default zetten, kan ook helpen, kijk ook eens bij bij programma's en invoegtoepassingen beheren.

Alles geprobeerd zonder resultaat. Heb al tig x via de officiele site flash player gedowned.
Kwam er zojuist achter dat wanneer ik daar ben in m'n statusbalk de melding krijg dat de invoegtoepassing is geblokkeerd. Maar bij "invoegtoepassingen beheren" is alles ingeschakeld. Ik kan er trouwens geen Flash o.i.d. vinden, alleen Adobe reader

Moeilijk...moeilijk...moeilijk...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
ik had ook problemen met flash installeren, maar ik heb eerst gedaan wat Lange Pier schreef: C:\windows etc. .alleen stond er bij mij geen xp, ofschoon ik dit wel heb, maar toen heb ik gewoon windows 2000 aangevinkt. toen heb ik via Quinna even opnieuw flash gedownload, kreeg weer de gele blokkeringsbalk, rechtsklik, active x toelaten, en ziedaar, ik heb flash er weer op staan.
Lange Pier en Quinna
een bedankje van een 67-jarige senior!! :thumb:
 
Hallo Marco, leuk dat je nog even reageert, maar de vraag is al van augustus 2007. ik denk dat de vraagsteller zijn probleem ondertussen wel opgelost zal hebben.
Ik had in september 2007 de oplossing met active x ook al aangedragen, zij het met andere bewoordingen..
In ieder geval bedankt voor je re.
gr jan


zie mijn site www.mijnfietstochten.nl
solo fietstocht door Duitsland - Polen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan