geen foto bij nieuwe skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

spykie

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
hallo allemaal
omdat msn verdwijnt heb ik dus de nieuwe skype
maar mijn essengercontacten kunnen mijn profielfoto niet zien.
ik die van hun wel
wie weet wat ik hier aan kan doen ?

het zal waarschijnlijk zo zijn dat je profile picture alleen maar zichtbaar is richting Skype gebruikers. Volgens mij is het een bekend probleem en ik verwacht dat Microsoft hier ook geen verandering in gaat brengen aangezien uiteindelijk iedereen richting Skype wordt gepusht en messenger over een paar maanden weg verdwijnt.

Vriendelijke groet,

Bart

die stappen allemaal doorlopen
alles staat opopenbaar dus voor iedereen zichtbaar.

bedoel je dat aleen de messengercontacten die foto niet meer kunnen zien?
wel de skype contacten / dit laatste kanik niet controleren want ik heb geen skype contacten
ik gebruik het aleen voor messenger . als het waar is wat jij zecht hoef ik dus niet verder aan te klooien heb afgelopen nacht tot 5 uur zitten klooien
maar als jij glijk heb .kan ik dus gewoon stoppen en gaat het tog niet lukken

In skype konden mensen altijd al meerdere gebruikersaccount importeren voor chat bijvoorbeeld Facebook en LinkedIn, voor deze doeleinden is er ook een ander plaatje zichtbaar. Ik verwacht dus dat je foto alleen zichtbaar zal zijn voor skype contacten. Je kan voorlopig nog op messenger blijven, deze zal nog een aantal maanden blijven bestaan.
Verder zullen velen die op messenger zitten, gebruik gaan maken van Skype, vervolgens zullen de foto's van deze contacten wel zichtbaar voor je worden.
Ik ben hier niet 100% van zeker, maar dit zal waarschijnlijk het geval zijn.

Vriendelijke groet,

Bart

oke bedankt voor je duidelijke uitleg...
mochten er tog nog mensen zijn die een anderre mening of ervaring hebben dan hoor ik het graag
voor mezelf, en natuurlijk voor mensen di hier in de toekomst vragen over gaan stellen.
en dan nog over de oude vertrouwde messenger na de update naar skype krijg ik msn messenger
met geen mogelijkheid terug geinstaleerd.

Heeft niets met skype gebrui8kers of niet te maken

Mijn foto wordt ook niet gezien in de nieuwe skype nadat ik keurig ben overgestapt volgens de procedure.
De mensen die toen MSN nog hadden zagen mijn foto ook al niet meer.
Ik zie nu van de meeste mensen wel de foto, op een enkeling na.
Die mensen zijn ook netjes overgestapt.
De procedure van het foto uploaden heb ik al meerdere malen uitgevoerd. Ook al eens een andere foto geprobeerd.
Niemand schijnt er een oplossing voor te hebben.
Als iemand wel acahter de oplossing komt, graag een melding ervan maken.
Ben heel benieuwd, want ik zou graag mijn foto er weer bij hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan