Geen foto's te zien van een SD-Cardreader ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
Goedemiddag,
ben juist terug van een 9 weekse vakantie met een heleboel digitale foto's, echter er is een gek probleem met mijn cardreader.:eek:
Het is een USB-2.0-Cardreader, ik sluit hem aan op mijn computer en deze heeft heel veel moeite om hem te vinden, maar als hij hem dan eindelijk heeft, dan krijg ik geen foto's te zien als ik op het icoon klik , terwijl ik dan dus ook niets kopiëren kan naar mijn harde schijf.:evil:
Ik ga met mijn cardreader naar mijn buurman sluit hem aan op zijn computer en er opent gelijk een venster, terwijl het kopiëren naar zijn harde schijf totaal geen problemen geeft.:thumb:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen???
Usb is Usb, daar heb ik toch geen drivers voor nodig, ik werk met een Pentium IV dual processor en Windows-XP-Prof.
mvg
Pierre
 
Sorry,
ik geloof dat deze vraag in het USB-FORUM geplaatst had moeten worden,:eek: ....................niet goed uit mijn doppen gekeken,.......(vakantieperikelen???)
gr.
Pierre
 
maar voor die cardreader heb je wel drivers nodig,of zijn die al geinstalleerd?
 
Bertus,
die waren geïnstalleerd, omdat hij het in het verleden goed deed.
Toch heb ik de drivers opnieuw geïnstalleerd en het heeft geholpen, hij werkt weer als vanouds.:thumb:
Ik heb er echter zeer de smoor in, dat ikzelf dat niet eerder heb bedacht, als er iets fout loopt altijd de nieuwste drivers gebruiken vertel ik aan iedereen en zelf............kijk ik niet verder dan mijn neus lang is.:evil:
Bedankt voor je reaktie, het heeft geholpen
mvg
Pierre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan