Geen foto's: wat is on the hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErpCity

Hoofdredacteur
Lid geworden
10 nov 2005
Geen foto's in IE7 en FF3: what is on the hand?

Vast dank voor het meedenken...

Strange probleem.....
Ik krijg geen foto's te zien op de site van www.autotrader.com [de amerikaanse site]... Autotrader geeft zelf wat [simpele] tips om het op te lossen... maar die helpen niet [extra>internetopties>geavanceerd>multimedia.. vinkje zetten]...
boattrader.com [van dezelfde club] werkt wel perfect.... Verder op geen enkele site problemen met plaatjes.....
Gaf meteen IE7 de schuld en heb FF3 geinstalleerd... helaas... ook geen plaatjes....

What can here aan de hand zijn? Is dit nu een roestbak of kan het mijn " aankoop van het jaar" worden? http://www.autotrader.com/fyc/vdp.j...09&transmission=&doors=&max_price=&cardist=19

Laatst bewerkt:
Vreemd, ik krijg ze wel te zien.
Ik zou ff niet weten wat er dan aan de hand kan zijn.

@Jackall
Bedankt voor het proberen... zit het dus toch ergens klem in mijn systeem....
Alleen die site.... verder nergens problemen... en met de dollar op € 0,64 is het nou net zo'n leuke site om een "tweedehandsje" te zoeken...

zit net te bedenken, je kan proberen in ie7 enkele filters tijdelijk uit te schakelen, kijken wat ie dan doet.
Het is hopelijk een beetje te zien in de bijlage

Mooie kar....
Alles wat maar kan filteren/blokkeren uitgezet [voor zover ik het kon vinden binnen IE]...
Maar ook in Firefox3 zie ik niks......
Een soort "big brother" binnen XP [of AVG ?] schijnt mij dit soort "verleidingen" te verbieden... terwijl de minder geklede tantes geen probleem zijn....

Doe eens een dns-flush...

Sluit alle browservensters.
Start >> Uitvoeren...
Typ "CMD"
Typ in het zwarte kader ipconfig /flushdns en druk op enter. Het bericht "De DNS-omzettingscache is leeggemaakt" of iets dergelijks.
Sluit het venster.

Ook veronderstel ik dat je gewoon je tijdelijke bestanden enzo ook al weggezwierd hebt?

Als je in Vista zit, werkt het hetzelfde enkel kun je dan de CMD beter starten via bureau-accessoires >> opdrachtprompt en dan een rechtsklik en "als administrator uitvoeren".

Laatst bewerkt:
James, fijn je hier weer terug te zien!

OS= XP

Flushen mocht helaas niet baten, en tempfiles waren inderdaad al verwijderd....
Jammer....

Maar mocht je nog ideeën hebben......

En je host-file is leeg? En een ipconfig /release en daarna ipconfig /renew doet de truuk ook niet? (Dit kan je verbinding wel voor heel even omver halen.)

Van alles geprobeerd... helaas zonder resultaat... ik zal ermee moeten [leren] leven.......

Denk inderdaad dat je avg virusscanner is die het een en ander (bv cookies) blokkeerd.
Juist omdat je het ook met ff3 hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan