Geen gegevens bij importeren gmail contact in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcannegieter

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
Hallo,

Bij het importeren van gmail contactpersonen in Outlook 2007 krijg ik geen gegevens te zien in Outlook. Ik gebruik volg gewoon de diverse handleidingen zoals ze rondzwerven op internet (dus .Csv formaat voor Outlook geexporteerd, daarna importeren in Outlook als scheidingsteken (DOS)).

Als ik dat doe krijg ik dus visitekaartjes te zien met geen gegevens... Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heel erg bedankt alvast!

Maarten

Hallo,

Bij het importeren van gmail contactpersonen in Outlook 2007 krijg ik geen gegevens te zien in Outlook. Ik gebruik volg gewoon de diverse handleidingen zoals ze rondzwerven op internet (dus .Csv formaat voor Outlook geexporteerd, daarna importeren in Outlook als scheidingsteken (DOS)).

Als ik dat doe krijg ik dus visitekaartjes te zien met geen gegevens... Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heel erg bedankt alvast!

Maarten

beste maarten

je moet de volgende stappen ondergaan

1.open gmail en log je in (natuurlijk moet je dit doen :p)
2.open contactpersonen en klik op exporteren
3.Exporteren

Van wie wilt u gegevens exporteren?
zelf te kiezen
Welke exportindeling?

CSV-indeling van Outlook (voor het importeren naar Outlook of een andere toepassing)

gebruik csv indeling van outlook en NIET va google !!
4 importeren in outlook

Laatst bewerkt door een moderator:
ehmm, volgens mij staat dat toch ook in mijn post?

Maar goed, ik zal het voor de zekerheid voor de derde keer checken (ik had natuurlijk al lang gekeken of dit de fout was maar wie weet). Zijn er nog andere ideeën?

@meerweten,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht iets aangepast, grote letters wordt op het internet opgevat als schreeuwen en dat is niet nodig.

@meerweten,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht iets aangepast, grote letters wordt op het internet opgevat als schreeuwen en dat is niet nodig.
ow jha :p

was om het duidelijk te maken wat zijn fout kon zijn :p heb dit gisteren namelijk zelf ook gehad :p

Dat is helemaal goed natuurlijk maar goed lezen is wel handig op een forum, maar wel bedankt voor het meedenken. Mss nog andere tips?

Is er nog iemand anders die mij hierbij kan helpen... of weten jullie mss een andere manier om gmail contactpersonen te synchroniseren met mn Nokia E71?

Groeten,

Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan