geen geldige IP-configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiaToo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
22
Vorige week mijn bestelde Desktop computer, Inspirion 545 MT, van Dell ontvangen.
Toen ik hem wilde installeren en een internet verbinding maken, lukte mij dat niet.
Ik werk met Devolo netwerkadapters dLAN./Ethernet (draadloos netwerk via het stopcontact).
Normaliter sluit je de kabel op de PC aan en op de adapter, en steekt hem in het stopcontact. (reeds 2 PC's in huis die op de zelfde manier wel werken).
Krijg nu de probleemmelding: LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie !
In de PC zit een netwerkadapterstuurprogramma voor LAN-verbinden,
T.w. Realtek PCIe FE Family Controller / Provider Microsoft.

Op mijn vraag aan Dell of er wel een Ethernetkaart in de PC zat, kreeg ik het antwoord JA maar schiet daar verder niets mee op (over service gesproken !)
Zelf ben ik geen PC-techneut en werk alleen maar met de PC.

Wie o wie kan mij verder helpen, zodat ik de PC eindelijk ingebruik kan nemen.:evil:
 
Laatst bewerkt:
Begin eens met kijken naar apparatenbeheer.
Staan daar vreemde zaken?
 
Inspiron 545 MT

Heb net gekeken en er staan 4 apparaten t.w. Toetsenbord/muis-beeldscherm-opslagapparaat en computer. Daaronder faxapparaat en printer.

Groet,

Toony:thumb:
 
werkt een andere pc wel met deze devolo adapter (en vice versa?)
 
Inspiron 545 MT

Ja, ik heb een HP laptop en een Dell desktop die alle twee met een Devolo netwerkadaptor zijn aan gesloten op het stopcontact. In de meterkast zit van KPN een modem waarop ook een Devolo adapter is aangesloten voor de verbinding.
 
Staan er nog gele vraagtekens of uitroeptekens?
Ik mis zaken als netwerk adapters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan