Geen geluid als ik dvd's afspeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wliethof

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Ik heb een NEC dvd rw. Als ik audio cd's erin doe speelt hij ze probleemloos af, bij dvd's is er geen geluid. iemand een idee?

Je bedoeld bij films? Welke dvd-afspeelsoftware gebruik je?

films ja. ik heb InterActual Player en ook windows media player geprobeerd. bij allebei, wel beeld, geen geluid.

Welke geluidskaart heb je? Heb je al es PowerDVD geprobeerd?

powerdvd heb ik net geprobeerd, doet het ook niet. ik heb een VIA AC97 geluidskaart

ja. Ik heb al een beetje rondgevraagd, en een kennis zei dat het aan het kabeltje van de speler kan liggen... maar hij speelt dus wel audio cd's af. Volgens hem zou het dan aan software moeten liggen, maar al mijn geluidsinstellingen zijn goed, heb ik meerdere keren naar gekeken.

probeer dit eens:
open mediaplayer > menu extra > opties > tabblad DVD > geavanceerd: output speakers zet dit op dolby prologic 2 of stereo.
Ik had geen geluid bij enkele DIVX files, nu wel.

Hoi,
ik heb hetzelfde probleem, en ik ben es gegaan naar DVD> geavanceerd. Maar ik zie dat ik nerges op kan klikken :confused: . Ik zie wel staan: 2 Speakers Stereo, maar ik kan dus niets selecteren...

So close :D . Wie kan mij aub helpen? Heb net een Sony DRU-710 A gekocht. En de DVD's zijn legaal.

het is me gelukt door een andere dvd player te downloaden van Cliprex. die deed het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan