Geen geluid bij Online filmpjes (youtube bijvoorbeeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hoi, sinds enige tjd heb ik geen geluid meer bij het afspelen van onder meer YouTube filmpjes, ook het beluisteren van ringtones (ringtoneking, bamikanarie enz) gaat niet meer.
Gekeken bij apparaatbeheer of er gele uitroeptekens staan, en dat is er maar 1: CIF SingleChip .... waar die nu voor is??

Heb vervolgens K-LiteCodecPack 3.5.7 Full geinstalleerd en nog geen geluid.

Wie wil me helpen met dit probleem?
Systeem Specs bij mn profiel ..

geen geluid

Misschien is het nuttig eens de volumeinstellingen te bekijken bij de "geluiden en audioapparaten" in het configuratiescherm.

Succes

Die staan allemaal (op line-in en MIC na..) net niét op het maximale, mp3, cd en wma worden verder wél normaal afgespeeld..

"Gekeken bij apparaatbeheer of er gele uitroeptekens staan, en dat is er maar 1: CIF SingleChip .... waar die nu voor is??"

Deze zijn van je webcam of evt.camera
Voor je geluid, heb je de laatste flashplayer of onlangs een update gedaan van flashplayer?
groetjes

Laatst bewerkt:
heb gekeken, en ik had Adobe FlashplayerX versie 9.0.45.0, ik heb deze opgewaardeerd/overschreven naar versie 9.0.115.0 maar nog steeds geen geluid ..

Kan je nog een "systeemherstel" doen naar een datum voor het probleem
zich voordeed. Mss help dat, je weet nooit.
groetjes

Nope, is uitgeschakeld door mijzelf, kzie het nut er niet van in ...

Het hád nu wel van pas kunnen komen, alleen weet ik dus niet meer wanneer de pc het wel deed zónder deze redelijk vage klacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan