marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Heb pc van mijn broer geformatteerd en W98 er schoon opgezet.
Alles werkt, behalve het geluid.
Heb van te voren de hardware gegevens genoteerd:
Onder Geluid stond oa:
Chrystal WDM Audio Codec
MPU 401 compatibel
Printscreen zit in de bijlage met wat apparaatbeheer nu geeft.
Wat verder opvalt: heb in de taakbalk rechts ook geen volumeregeling.
Ik heb van Chrystal al allerlei drivers gedownload, maar als ik die wil installeren moet ik de pc opnieuw opstarten en er gebeurt verder niks. Ws niet de goede?
Ik heb de kast niet open gehad, maar zo aan de aansluitingen te zien zit er geen losse videokaart in, wel is er een leeg slot maar ik weet niet wat daar ooit in heeft gezeten. (hij heeft de pc 2ehands gekocht, geen drivers erbij gekregen).
Graag jullie hulp hoe nu verder.
EDIT:
is me overigens ook niet duidelijk wat dat andere apparaat is waar ie dat gelevraagteken voor zet.
EDIT: confscherm, geluiden, kan hier de windowsgeluiden niet afspelen omdat de knopjes niet actief zijn.
Alles werkt, behalve het geluid.
Heb van te voren de hardware gegevens genoteerd:
Onder Geluid stond oa:
Chrystal WDM Audio Codec
MPU 401 compatibel
Printscreen zit in de bijlage met wat apparaatbeheer nu geeft.
Wat verder opvalt: heb in de taakbalk rechts ook geen volumeregeling.
Ik heb van Chrystal al allerlei drivers gedownload, maar als ik die wil installeren moet ik de pc opnieuw opstarten en er gebeurt verder niks. Ws niet de goede?
Ik heb de kast niet open gehad, maar zo aan de aansluitingen te zien zit er geen losse videokaart in, wel is er een leeg slot maar ik weet niet wat daar ooit in heeft gezeten. (hij heeft de pc 2ehands gekocht, geen drivers erbij gekregen).
Graag jullie hulp hoe nu verder.
EDIT:
is me overigens ook niet duidelijk wat dat andere apparaat is waar ie dat gelevraagteken voor zet.
EDIT: confscherm, geluiden, kan hier de windowsgeluiden niet afspelen omdat de knopjes niet actief zijn.
Laatst bewerkt: