Hallo,
ik heb last van het volgende probleem:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat
is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer
geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma
of functioneert het niet naar behoren
Ik weet dat er vaker van dit soort vragen zijn gesteld, maar ben in andere topics er niet uitgekomen, ook omdat ik bijvoorbeeld een ander moederbord had. Moederbord is trouwens een Asus P4S533-VX en bij Multimedia staat onder PCI / PnP Audio: SiS 7012 Audio Device. Dit zie ik via het programma 'Everest'. Ook heb ik al bij configuratiescherm en dan Geluiden en Audioapparaten gekeken, maar ik kan nergens iets selecteren, dit is dus omdat de computer mijn boxen en headset niet herkent. Het probleem is ontstaan nadat ik van de Windows Home Edition naar de Windows Professional Edition ben overgestapt, omdat deze laatste sneller is. Eerst werkte alles, maar nu heb ik blijkbaar iets fout gedaan of iets niet gedaan.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank,
Joep van der Hoogt
ik heb last van het volgende probleem:
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat
is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer
geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma
of functioneert het niet naar behoren
Ik weet dat er vaker van dit soort vragen zijn gesteld, maar ben in andere topics er niet uitgekomen, ook omdat ik bijvoorbeeld een ander moederbord had. Moederbord is trouwens een Asus P4S533-VX en bij Multimedia staat onder PCI / PnP Audio: SiS 7012 Audio Device. Dit zie ik via het programma 'Everest'. Ook heb ik al bij configuratiescherm en dan Geluiden en Audioapparaten gekeken, maar ik kan nergens iets selecteren, dit is dus omdat de computer mijn boxen en headset niet herkent. Het probleem is ontstaan nadat ik van de Windows Home Edition naar de Windows Professional Edition ben overgestapt, omdat deze laatste sneller is. Eerst werkte alles, maar nu heb ik blijkbaar iets fout gedaan of iets niet gedaan.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank,
Joep van der Hoogt