GEEN GELUID! help me aub! :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
beginnen met de chipset driver en na een herstart pas al je andere drivers downen en installeren

staat er bij audio alleen vista.Je kunt het proberen.

Laatst bewerkt:
Dan gaan we even kijken of er op het overgrote boze WWW wel een driver te krijgen is.
Eerst maar eens kijken wat deze drivers bij je doen.Denk dus ook aan de driver voor je videokaart.

doe doe nu al zo raar mijn beeld als ik naar onder scrol of naar bove, dan gaat dat zo precies in stukke laagjes aleeja raar dus

oke dan , je kent er precies wel veel van , maar toch alvast bedankt , maar als die gedowload zijn opnieuw opstarte en dan zo alles inorde moete zijn? of moet ik nog iets instele?

Alleen downloaden helpt niet nee...er zal wel een instal scherm komen.Alles laten installeren dus.!!

het is nog steeds niet in orden ik heb onder tussen mijn pc herstart en er komt niets op..

er staan er geen maar ik kan dat niet veranderen , ik kan de volume knop niet verslepen n ook niet op gevanazeert klikken.. enzovoort

Wat staat er dan bij apparaatbeheer vermeldt?(bij geluid)
Van het rare beeld ben af?Of is dat ook nog niet goed?

neen het beeld is nog alty slecht..
en er staat niks by aleen kan je niks aan klikken, er staat geen audioaparaat..

voor mijn pc crachte , had ik realtek audio..
en dat werkte perfect als insteling , ook omdat ik met een dj console zit enzo

ik ga eve ook roke ;D jha kwejet kwor er egt deprii van ;D toetsebord na de kloete , geen muziek ,, ni game ;o ;s pff.. eve goe geen pc ;D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan