geen geluid lenovo thinkpad t60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dat is een goede van mrmusic even niet aan gedacht maar wel een hoop tijd winst.:thumb::thumb:

ja dat heb ik gedaan ik dacht als het niet lukt kan ik als nog windows opnieuw installeren,nu heb ik net de wlan opnieuw geinstalleerd en dan ga ik nu naar lenovo om daar die chipset drivers te doen en dan na het opnieuw opstarten de audio ben benieuwd

Hoi,

Neem aan dat je een usb stick hebt zou ik eerst alle benodigde drivers opzetten en daar vanaf installeren .

Weer de verkeerde volgorde....

EERST de chipset, DAARNA pas de rest, dus ook de chipset VOOR de LAN

Daarom even op usb stick zetten of als je twee partities hebt dan op de tweede zetten.

nouuuuuuuuuuu ik snap er niks meer van hoor ik heb nu alles precies gedaan zoals jullie zeiden maarre nog niks hoor

gek he ,nou bij besturing voor geluid en zo staan geen gele tekens maar bij overige apparaten staan dr een stuk of 6 waaronder pci device,sm buscontroller,video controller.

geeft wel aan geen geluidsapparaat

Weet je wel heel zeker dat je de juiste drivers gebruikt? Volgens mij niet dus!!!

Hoi,

Ik blijf toch denken dat op 1 of andere manier je chip set driver zich niet of gedeeltelijk installeert kan je even de link geven welke je probeert te installeren

Hoi,

Zou de goed moeten zijn wil je wat doen even met pc wizard kijken of allen klopt qua chipset etc.

Moederbord : LENOVO 1951F5G
Chipset : Intel i945GM/GME
Processor : Intel Core Duo T2300 @ 1666 MHz
Fysiek Geheugen : 512 MB
Harde Schijf : HTS541080G9SA00 (80 GB)
DVD-Rom Station : MAT****A DVD-RAM UJ-842
Netwerkkaart : PRO/1000 PL Network Connection
Netwerkkaart : PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Versie 9.0c

dit staat er of moet ik ergens anders kijken

Hoi,

Schiet mij maar lek begrijpen doe ik het niet meer zou toch moeten werken.
Klinkt rot maar toch zou ik het opnieuw proberen vanaf het begin dus beginnen met xp opnieuw te installeren wederom baad het niet schaad het niet want zo schieten we ook niet open eigenlijk ben ik door mijn oplossingen heen misschien mrmusic nog en anders zou ik dit proberen

ja ga ik inderdaad ff doen probeer ik ff een andere versie van windows hartstikke bedankt voor de hulp enne als ik de nieuwe versie heb geinstalleerd kom ik nog wel ff verslag uit brengen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan