geen geluid meer acer aspire 7520g
Het begond dat soms mijn geluid het niet deed met opstarten, en soms weer wel....
Toen ze in de winkel vertelde dat het vast aan de software lag, en ik de laptop gewoon een keer opnieuw moest instaleren........dus........
Ik heb vandaag de hele pc opnieuw geinstalleerd met de recovery dvd's.....
geen geluidskaart te bekennen.
staat rechtsonder in het scherm een luidsprekertje met een kruis er doorheen, met als mededeling geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd.
Ik heb al de realtek driver geinstalleerd maar er gebeurd niet veel..........
iemand nog een idee.
kan een geluidskaar zomaar kapot gaan? of dat mijn laptop hem niet meer ziet? lijkt me stug toch, heb alle drivers geinstalleerd, vanaf de acer website, daar heb je ook een link om je hardware te detecteren maar daar staat ook geen geluidskaart bij.....
Heb m nu 2 jaar dus hij heeft het echt wel gedaan. maar opeens niet meer.
Dus ook niet met een nieuwe instalatie.
Het begond dat soms mijn geluid het niet deed met opstarten, en soms weer wel....
Toen ze in de winkel vertelde dat het vast aan de software lag, en ik de laptop gewoon een keer opnieuw moest instaleren........dus........
Ik heb vandaag de hele pc opnieuw geinstalleerd met de recovery dvd's.....
geen geluidskaart te bekennen.
staat rechtsonder in het scherm een luidsprekertje met een kruis er doorheen, met als mededeling geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd.
Ik heb al de realtek driver geinstalleerd maar er gebeurd niet veel..........
iemand nog een idee.
kan een geluidskaar zomaar kapot gaan? of dat mijn laptop hem niet meer ziet? lijkt me stug toch, heb alle drivers geinstalleerd, vanaf de acer website, daar heb je ook een link om je hardware te detecteren maar daar staat ook geen geluidskaart bij.....
Heb m nu 2 jaar dus hij heeft het echt wel gedaan. maar opeens niet meer.
Dus ook niet met een nieuwe instalatie.