Geen geluid meer na software cleanup

Status
Niet open voor verdere reacties.

jnibte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hi Allemaal,

Ik heb een probleemje:shocked:

Ik heb een Acer Aspire 9410Z laptop. Gezien mde geringe schijfruimte door Vista ben ik gisteren mijn c schijf opgaan schonen, hier ben ik waarschijnlijk iets te enthousiast van start gegaan.

Ik heb nu geen geluid meer op mijn laptop..!!! :confused:
Ja, geluid staat aan;)
Ja, alle schuiven staan open (niet gedempt);)

Windows media player geprobeerd, internet streaming geprobeerd.. ook de startup sound van Vista doet het niet meer...

Wie o wie kan mij vertellen welk programmaatje ik heb weggegooid en hoe ik hem er weer op krijg.. (helaas is de recycle bin ook geleegd)

systeem herstel?

of de driver voor je geluid installeren mss heb je daar een onderdeel van weggegooid

als je windows xp opnieuw hebt geinstalleerd of vista.

moet je wel alle drivers installeren:cool:

als je windows xp opnieuw hebt geinstalleerd of vista.

moet je wel alle drivers installeren:cool:

hij zegt niet dat hij windows opnieuw heeft geinstalleerd hij heeft alleen wat ''overbodige'' bestanden weggegooid alleen ging dat fout

Hi,

Nou ik had inderdaad een acer launch manager verwijderd die hij blijkbaar nodig heeft voor het geluid.. geluid nu wel weer terug maar werkt nog niet optimaal..

mijn FN + pijltoestsen voor volume regeling werken nog steeds niet en de ene keer doet geluid van stream of mediaplayer het wel andere keer niet.. maar startup sounds doen het in ieder geval wel, dus even verder zoeken wat er nog meer mist?!?!

Iemand nog ingevingen?

Groetjes
Jennifer (hij is dus een zij.. hahaha)

moeilijk

ik zou geen idee hebben over dat , maar michien staat je geluid op dempen ?
of kijk een bij configuratiescherm en dan geluiden , en kijk of je iets kunt vinden ???

;)

De allereerste tip daar heb je nog geen reactie op gegeven: Systeemherstel.
Hiermee kan je alle gedane handelingen weer ongedaan maken als er een geschikt herstelpunt aanwezig is.

Tip: voordat je weer rigoreus gaat opruimen kan het geen kwaad om een herstelpunt aan te maken.
Just in case...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan