!!!Geen geluid meer op de laptop!!! (amilo La 1703)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleine7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
HELP!!

Via itunes was ik muziek aan het luisteren. Ineens deed het geluid het niet meer. Stom genoeg ben ik er dus mee gaan *****n, en zo het probleem erger gemaakt. Rechtsonder bij het icoontje heb ik een rood kruisje staan. Als ik er met de muis erover heen ga staat er "geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd" Hoe kan ik deze opnieuw installeren ... ?? of moet ik wat anders doen ?? ... HELP!!

heb je al geprobeerd de driver opnieuw te insalleren?

Hoi,

kijk eens bij Geluiden en Audioapparaten in het Configuratiescherm op het tablad Audio wat daar staat (?)

Grtz.

ik heb lang niet vista gebruikt maar deze computer eigen schappen. en daar ergens in 1 van de tabbladen heb je apparaatbeheer of device mannager staan er vraagtekens?

Je driver cd opzoeken en booten :) zit meestal de standaard geluidsdrivers op die meestal wel werken

bij deze laptop heb je een cd gekregen met drivers..
Rmuis op dezecomputer>eigenschappen>geavanceerde systeeminstellingen>hardware>apparaatbeheer>besturing voor geluid>Rmuisknop>stuurprogramma bijwerken.
Navigeer dan naar je driverscd en kies audio .
Hierin zit de via high definition audio

Laatst bewerkt:
ik heb lang niet vista gebruikt maar deze computer eigen schappen. en daar ergens in 1 van de tabbladen heb je apparaatbeheer of device mannager staan er vraagtekens?

Hoezo Vista?

Sorry voor de late reactie :confused: maar ik heb inmiddels gekeken. en staat dat er geen audioapparaten zijn geinstalleerd :( en heb geen cd's :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan