geen geluid meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo

Ik heb boven een pentium 166 met deze geluidskaart.

Hij draaid onder win 98 , nu denk ik ga ff kijken naar een nieuw stuurprogramma .
Klik het stuurprogramma aan van geluid en spelletjes ,hij zoekt een update dan vraag ie naar mijn disk van mijn geluidskaart die ik niet mee heb ,dus ik klik op overslaan en ben ik bij apperaat beheer mijn icoontje van bestuuring voor geluid en spelletjes kwijt .

Vervolgens ga ik op het internet zoeken en vind daar mijn opti plug-n-play 82c931 driver , installeer hem op mijn pc boven en nu wil ie niet meer opstarten ,hij reboot hem telkens met de mededeling dat ie C: windows /system/ sndtune.exe wil configureren en dan reboot ie weer .
Heb nu die file in de prullebak geplaats en hij start weer gewoon op ,maar nog steeds geen geluid ,wie kan mijn helpen .

B.V.D

na het beter bekijken van de link dieik aangaf, heb je ook weinig aan denk ik? sorry.:(

nee ,daar ken ik niets mee toch bedankt voor de moeite .
Het gaat me ook meer om het feit dat mijn geluid voor video en spelletjes verdwenen is bij systeem apperaat beheer .
Dacht het terug te krijgen met zoeken naar nieuwe hardware en dan die driver erin te proppen ,maar dan geeft ie aan dat de stuurprogramma`s geinstalleert zijn maar hij blijft zoek ????

nou ik denk dat je je videodriver even eraf moet gooien, opnieuw opstarten, en kijken of windows zegt nieuwe hardware gevonden, zodat hij misschien automatisch wer herinstalleerd, met alles erop en eraan?

Heb ik toevallig net gedaan maar hij vind geen nieuwe hardware ,nu heb ik in het config scherm gekeken bij software >windowsonderdelen>multimedia daar stond het vinkje bij multimediageluiden uit , nou hb ik hem aangezet maar dan vraagt ie om een cd van windows en laat ik die nou net niet hebben dus verschuiven we het probleem tot die tijd :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan