geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
heb een msi mobo met onboard sound, deed het altijd, windows opnieuw geinstaleerd en opeens werkt het niet meer. drivers geinstaleerd etc. medialplayer speelt ook gewoon maar alleen geen geluid. de soundblaster doet het gewoon. al diverse geprobeerd, koptelefoon etc maar niks werkt. rara hoe kan dit.

Heb je alle stekkertjes goed ingeplugd.? Ga alles maar eens na wat moet volume en geluid te maken heeft.

Laatst bewerkt:
staan er dingen gedempd?? wel alle drivers voor die kaart geinstalleerd??kijk eens bij,
Start/programmas/bureau acessoires/entertainment/volumeregeling of daar alles goed staat

heb dit alles allemaal al gedaan, zou niet slim van mij zijn om de vraag te stellen en ik dat niet had gecontroleerd, alles hoort gewoon te werken maar niet het geluid dus

ben en blijf aan het proberen maar het lukt nog steeds niet het is een MSI ms - 7021
Kan van dit mobo ook geen online drivers vinden.

ga dit maar proberen via de msi site, bedankt voor de link trouwens. laat het weten als het werkt

heb de drivers van de site ook al geinstaleerd en ook de via maar het werjt nog steeds niet. het is net of de boxen uit staan maar dat is niet zo, heb er al meerder geprobeerd, ook een koptelefoon. er is gewoon geen geluid. hij geeft aan dat het stuurprogramma correct is.

Ook in de mixer gekeken of daar alles wel aan staat waardoor je geluid hebt?
En in het configuratiescherm bij geluiden gekeken of daar de goede apparaten zijn geselecteerd? en de boxen ook aan staan?

ja, dit staat allemaal aan. snap er helemaal niks van. als de soun kaart defect zou zijn dan starte de soundkaart ook niet op lijkt mij......

Nou, dan wordt het lastig je hiervandaan verder te helpen, alles staat goed, alle drivers geinstalleerd, geef mij portie maar aan fikkie, snap er ook geen ..........van.:(

Ik heb hier ook 2 borden liggen waarvan het geluid via de onboard stekker niet meer werkt,wat ik ook probeer.
Wanneer ik echter de koptelefoon of luidsprekers via een frontbracket oid. aansluit,dan werkt het weer wel??

Dat kun je instellen door middel van jumpers op je mobo, het is dan, of front, of achter.

ok, ga dit dan maar proberen. in ieder geval bedankt en ga de vraag opgelost zetten, dat ding is dan gewoon stuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan