Geen geluid meer..:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
3
Hallo,

2 dagen geleden heeft mij broertje volumeregeling per ongeluk gewist en nu heb ik geen geluid meer hoe verkom ik dat ik weer geluid heb.

not; Ik heb WIN 98
 
Al in de prullenbak gekeken of het daar nog aanwezig is.
zo ja dan terug plaatsen.
 
Heb ik ook al gedaan maar daar is het ook gewist:(
 
Kijk eens na of Start -> Uitvoeren -> sndvol32.exe
je mixer weer terugbrengt.
Wordt dat bestand niet gevonden, dan Windows98 cd in de drive, en terugbrengen via:
Start -> Uitvoeren -> command /k extract /a d:\win98\win98_21.cab sndvol32.exe /l c:\windows

Hierbij ga ik ervanuit dat D: de cd-romspeler is en C:\windows de map waar je windows staat. Pas dat aan als dat nodig is.

Daarnaast even nakijken of je geluidskaart uitgeschakeld of nog wel geïnstalleerd staat staat. Rechtsklik daartoe Deze Computer, kies Eigenschappen, kies dan tabblad Apparaatbeheer, en kijk de sectie Geluid etc. of daar een apparaat uitgeschakeld staat (= met een rood kruis ervoor), of dat je ergens een apparaat tegenkomt met een geel uitroepteken ervoor dat je geluidskaart zou kunnen voorstellen.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je uitleg heb het zelf geprobeerd maar het is me niet gelukt:(:) Ik denk dat ik ff langs een Pc service ga..
Nogmaals DankU
 
Print dan wel even mijn instructie uit voor de pc-reparateur (als hij daar misschien wat aan heeft), en neem ook de Windows98 installatiecd mee naar de winkel.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan