Sinds gisteren doet het geluid van mijn computer het niet meer, zeer waarschijnlijk veroorzaakt door het installeren van een spel (wat ik ondertussen verwijderd heb). Ik heb zelf al alle n00bdingen gechecked zoals mute, volumeregeling enz. Ook heb ik in apparaatbeheer gekeken of ik iets zag, maar ook daar heb ik niets kunnen vinden (maar dat kan ook aan mij liggen, daar ben ik niet in thuis). Ik heb zelfs een nieuwe driver geïnstalleerd, maar die gaf ook geen geluid... In de bios staat m'n geluidskaart gewoon goed aangegeven. Ook met regedit.exe zag ik niets bijzonders, maar daar ben ik dan ook helemaal niet in thuis. Niets verwijderd natuurlijk.
Het geïnstalleerde spel had een hele nieuwe versie van directx, misschien dat het daaraan kan liggen?
Ik heb het volgende moederbord, met onboard geluidskaart: ASUS M2N-E SLI S/R/GBL/1394 AM2
Verder nog gegevens nodig? Vraag maar raak.
Weet iemand waarom ik geen geluid meer heb?
Het geïnstalleerde spel had een hele nieuwe versie van directx, misschien dat het daaraan kan liggen?
Ik heb het volgende moederbord, met onboard geluidskaart: ASUS M2N-E SLI S/R/GBL/1394 AM2
Verder nog gegevens nodig? Vraag maar raak.
Weet iemand waarom ik geen geluid meer heb?