geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
ik probeer de laptop van mijn baas te maken omdat hij geen geluid meer heeft. als ik naar configuratie ga en Spraak, geluid en geluidsapparaten aanklik, dan weer klik op geluiden en apparaten krijg ik bijgevoegd scherm. (ik heb ook een foto bijgevoegd van apparaat beheer omdat ik me afvraag of dat wel klopt). Hij heeft een tijd geleden BPM-Studio Profi verwijderd en blijk maar ook iets meer zodat het geluid niet meer werkt. Het is een xp versie. Normaliter heb je rechtsonder in de werkbalk ook altijd een speaker voor het geluid. Deze is hier weg. Kan iemand mij helpen omdat ik er niet meer uit kom.
Hartelijk dank!

Bijlagen

• geluidsprobleem.JPG
    geluidsprobleem.JPG
    71,2 KB · Weergaven: 25
hij geeft met dat uitroeptekentje aan, dat je de drivers van het geluidskaartje moet installeren,

vraag of hij de drivers nog heeft

Dus dat wil zeggen dat je een stuurprogramma moet downloaden om je hardware te laten werken. Meestal krijg je bij aankoop van je pc een cd erbij waar alle drivers(stuurprogramma's) opzitten. Als dit niet het geval is kan je stuurprogramma's downloaden van de link die je net heb gekregen.

hartelijk dank! het is verholpen! En ik heb weer iets geleerd! Mijn dank is groot :thumb:

dat je betalend lid bent van deze site.
daarmee krijg je wat extra mogelijkheden en je houd ook daarmee deze site in de lucht.

dus als ik tien cent doneer:P ben ik dat ook?:P haha

oow nee ik zie het al!

Laatst bewerkt door een moderator:
haha oke, ik weet genoeg. Wil je nog een link plaatsen waar ik kan zien waarneer je promoveerd van bijv. senior member naar iets anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan