Geen Geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi mensen

mijn Geluid is weg op mijn laptop als ik een mp3 of een WMA wil afspelen pak hij niet hij zegt dan dat ereen ander geluidprogramma is instelleerd die niet goed werkt en erzit geen geluidmixer meer in geeft hij ook aan, weet iemand een oplossing
 
kan je die melding eens posten via een screenshot aub die aangeeft dat er een ander geluidsprogramma is geinstalleerd?

kan je mij ook eens zeggen of je kruisjes of uitroeptekens hebt in je apparaatbeheer?
 
kan je die melding eens posten via een screenshot aub die aangeeft dat er een ander geluidsprogramma is geinstalleerd?

kan je mij ook eens zeggen of je kruisjes of uitroeptekens hebt in je apparaatbeheer?

hoe maak je zo''n screenshot dan?
 
naast de f12 toets heb je de toets "prtsc" daarop drukken wanneer je die error(s) hebt...

dan ga je naar paint (start- programma's - bureau(blad) accessoires - en dan paint)

wanneer paint geopend is druk je de toetsen in --> "ctrl + v" en dan heb je normaalgezien je afbeelding(screenshot)

dan gewoon nog opslaan en hier posten op het forum :thumb:

moest je mijn uitleg nog niet helemaal doorhebben moet je gewoon eens gaan kijken van het onderschrift (handtekening) van mijn medelid "dnties" :thumb:
hij heeft een zeer goede uitleg staan ;)
 
het is me gelukt weer wat geleerd haha
screenshotdc8.png
 
het is me gelukt weer wat geleerd haha

goed ;)

wel, ik zie ook niet direct een icoontje van geluid in je taakbalk staat...

staat daar anders wel zo'n luidsprekertje helemaal rechts in je taakbalk?
Ahja, ik had ook gevraagd of je geen kruisjes of uitroeptekens hebt in je apparaatbeheer...

wil je mij dat ook een zeggen of tonen met wat je juist hebt aangeleerd :thumb:
 
goed ;)

wel, ik zie ook niet direct een icoontje van geluid in je taakbalk staat...

staat daar anders wel zo'n luidsprekertje helemaal rechts in je taakbalk?
Ahja, ik had ook gevraagd of je geen kruisjes of uitroeptekens hebt in je apparaatbeheer...

wil je mij dat ook een zeggen of tonen met wat je juist hebt aangeleerd :thumb:

en war kan ik die apparaatbeheer dan vinden:p
 
je gaat naar start - configuratiescherm - en daar als je het niet direct ziet staan, typ je in de zoekbar "apparaatbeheer want waar het precies staat weet ik ook niet omdat ik in vista werk ;)
 
hoi heb nog eens goed in mijn laptop gesnuffelt en wat blijk heb totaal geen geluid meer op mijn geluidkaart hier info van mijn systeem

Huildige datum/tijd: Woendag 2 Juli 2008 16:23:13
Computernaam: ASPIRE
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)
Taal: Nederlands
Systeemfabrikant: Acer , Inc
Systeemmodel: Aspire 3680
BIOS: ZR 1 v1.3206 3B06
Processor: Intel(R) Celeron(R) M CPU 410 @ 1.46GHz
Geheugen: 502MB RAM
Wisselbestand: 339MB gebruikt, 886MB Beschrikbaar
DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Waar kan ik voor mijn laptop Geluid downloaden:confused:
 
sorry, dat ik niet eerder op je bericht heb gereageerd maar ik zal het door de een of andere reden hebben overgeslagen :confused:

je ziet dus wel duidelijk een uitroepteken in je apparaatbeheer voor je geluidsapparaat...

hier op deze link zou je onder XP moeten kiezen uit het lijstje van de drivers voor audio driver natuurlijk.
je klikt daarop en de download start normaalgezien automatisch.

Je installeert de driver,start de laptop opnieuw op en dan zou je normaalgezien je geluid terug moeten hebben :thumb:
 
oke bedankt zal het eens proberen:p

ps zie geen link
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan