Geen geluid meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlvd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlvd

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Goedemiddag,

Perongeluk heb ik denk ik iets verwijderd waardoor ik geen geluid meer heb. Hoe of wat moet ik doen/installeren om het weer terug te krijgen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Beetje weinig info..

Ga eerst eens naar apperaatbeheer en kijk daar of je uitroep-tekens ziet staan. Zo ja, (Vast en zeker je geluidskaart), download PCWizard eens en kijk wat voor geluidskaart je hebt.

Meld die dan even hier.

Klopt, excuus.
Naar mijn idee heb ik iets van software verwijderd, na een schoonmaak bij software bij het configuratiescherm. Ik heb een Dell Dimension 3000 trouwens. Ik heb de PC Wizard gedownload, waar moet ik nu kijken?

Al in Apperaatbeheer gekeken?

In PCWizard is pas nodig als je in je Apperaatbeheer gekeken hebt. Alvast bedankt voor die merk + type.

Ja, er staat een uitroepteken bij Soundblaster live 24-bit.

En nu even naar PCWizard welke geluidskaart (of chip) je hebt. Heb net even gezocht, kwam op de AC97 uit. Die kan je hier downloaden.

Waar kan ik die informatie vinden in de PC wizard?

WELKOM OP HELPMIJ.....

Een systeem herstel is wellicht een veel makkelijkere oplossing

start-alle programma's-buroass.-systeemwerkset-systeemherstel.

kies daar een datum voor dat je hetgeen verwijderd had.

Dat zou een goede zijn maar ik weet geen datum. Ik heb ook de link van Probleempjes geprobeerd, maar daarbij word ik op een gegeven moment afgeraden om door te gaan met de installatie want de software voldoet niet aan de Windows Logo-test?

Dus je weet niet meer wanneer je wel geluid had en sinds niet meer???

die logo melding hoef je je niet druk om te maken.Instaleren.......

Nee ik weet de datum niet meer, kwam er pas later achter namelijk en ging toen de link leggen met het verwijderen van een aantal dingen bij software op het configuratiescherm.

Maar ik heb het zojuist geinstalleerd geloof ik en opnieuw opgestart (dat gaf het zelf aan). Alleen hoor nog steeds niks :p Moet ik nog iets anders doen?

als je nou weet dat je bijv 3 weken terug nog wel geluid had dan pak je die datum toch??....

wat geinstalleerd?? en geloof ik kan ik niks mee....

btw: ik moet ff offline

Ik bedoel dat programma van Probleempjes. En 'geloof ik' omdat ik dus geen resultaat zie.
Iniedergeval, ik ga wel even aan de slag met systeemherstel. Bedankt iniedergeval!

Het is opgelost! Bedankt Probleempjes en Frank voor de hulp!:thumb:

Via het systeem herstel, heb een datum gegokt en het kwam goed!:D Thanks nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan