Geen geluid meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

darknesspk89

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2010
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden Windows 7 geïnstalleerd, maar dat ging niet helemaal lekker, en sinds ik mijn harde schijf geformatteerd heb heb ik geen geluid meer.

Ik heb 2 harde schijven in mijn computer, 1 met 7 en 1 met XP.
Op XP heb ik wel geluid, en op 7 niet.
het is een geïntegreerde geluidskaart.
Ik heb al de nieuwste driver van mijn moederbord geïnstalleerd.
Ik heb een zelf gemaakte computer met een Gigabyte m-56s-s3 moederbord.
Ik weet niet hoe dit kan, want voor dat ik mijn harde schijf geformatteerd had, had ik geen drivers geïnstalleerd, maar had ik wel geluid.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groeten,

Darknesspk89

heb ik geprobeerd, maar die zegt dat de driver wel gewoon goed is.

Mijn computer zegt dat er ook geen geluidskaart is.
maar die is er wel, en die werkt ook voor xp, en werkte ook voor 7 voor dat ik mijn harde schijf ging formatteren.

bij systeem apparaten heb ik High definition audio-besturing met een geel driehoekje ervoor

ik wel alle drivers geinstalleerd, hoe kan het dan dat er niks is, terwijl ik eerst ook niks nodig had, voor het formatteren.

Het gele driehoekje wil zeggen dar er geen driver is.

Opnieuw installeren....;)

heb ik ook al een paar keer gedaan :) met verschillende versies, de nieuwste en ook een paar vorige versies.

Wat doe jij verkeerd??er wordt maar 1 w7 driver gegeven opde site van gigabyte..

dat weet ik dus niet, maar bij de programma's staat de driver ook niet, of staat dat ergens anders?
maar ik denk zelf dat het te maken heeft met het formatteren, want daarvoor had ik geen drivers nodig, maar ik had wel geluid.

hmm mooi is dat, kan die website niet meer vinden -.-
Het was iets met een groot oranje vlak erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan