Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroentjuh99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2014
Berichten
2
Hoi,
Ik gebruik mn boxen al een tijdje zonder enig probleem. Vandaag had ik youtube open staan, terwijl ik een bluetooth-verbinding maakte met mijn telefoon. Toen het verbonden was, werd het compleet stil. De boxen werken, de geluidskaart werkt, en bluetooth is ondertussen al uit. Ik krijg het niet meer aan de praat. De pc geeft aan dat er niks in de geluidskaart zit (achter en voor, maakt niet uit), maar wel in de interne ATAPI-stekker (wat hij daarvoor nooit echt aangaf). Ik heb de geluid-oplosser van windows ook al geprobeerd, verschillende aansluitingen, opnieuw opstarten... het blijft stil.
Wat is hier gaande?? Ik weet het namelijk niet meer...

Groeten,
Jeroen
 
Leuk dat je op het forum bent Jeroen.

Wanneer je het stuurprogramma opent, klopt dan het aantal luidsprekers nog? Gewoon stereo werkt niet op de instelling 5.1 voor multichannel audio. Dit zou wel eens de standaard instelling kunnen zijn. Misschien staat er nu wel niets bij luidspreker configuratie. Kijk daarna naar de driver, of deze als juist geïnstalleerd staat vermeld bij Apparaatbeheer. Tenslotte zou je mogelijk terug kunnen gaan naar een systeemherstelpunt. Als een bepaalde service werd uitgeschakeld dat kan je dat natuurlijk ook vinden in de logboeken van Windows en handmatig oplossen bij services. Kijk bij Help hoe je in de logboeken afdeling kunt komen want daar staat wel een link. Zoek de juiste afdeling, een overeenkomende dag en tijd en kies Eigenschappen van de fouten. Bij onduidelijke namen hier zal Google direct uitkomst bieden.
 
Alles klopte, dat was het gekke... er stond alleen dat er niks aangesloten was. Systeemherstelpunt had ik al geprobeerd, maar dat lukte niet, want ik had een bestand verwijderd niet niks of niemand nodig had. Daar had ik al een keer eerder gedonder mee gehad (het was toen een verslag voor school van 6 jaar oud -.-). Maar hoe plots mijn geluid verdween, hoe plots het weer terug is. Ik heb nu weer geluid, en alles is weer zoals het moet zijn.

Toch bedankt, alfred!
 
Het moet goed zijn als je het niet kan reproduceren. Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan