geen geluid met nieuwe speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

causje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
hallo,
ik heb sinds vandaag nieuwe speakers op mijn pc aangesloten, maar ze willen dus niet werken. Ik heb op internet al wat rondgekeken naar mogelijke oplossingen hiervoor, zo heb ik Everest gedownload om te zien welke geluidskaart ik had en dan de daarbij behorende driver gedownload en geïnstalleerd, maar nog steeds geen geluid...
Iemand die me hierbij kan helpen?
Alvast bedankt!

Ha, die ken ik.

In 9 van de 10 gevallen zit het verkeerde plugje in de speakeruitgang, of het goede plugje niet in de speakeruitgang.
Of het is niet goed 'aangedrukt'

Alles loshalen en goed controleren denk ik dan maar ...
Als je alleen je speakers vervangt en niet je kaart, zelden dat het aan de speakers ligt.

ik heb hem eens aangesloten op de andere groene uitgang, nu herkent de pc mijn speakers al, maar ik heb nog steeds geen geluid...

Nu zul je toch iets meer moeten vertellen. Had je al speakers aan je PC voor je deze nieuwe kocht en deden die "oude" speakers het wel altijd?
Welk merk en type speakers heb je gekocht? Er zit toch niet aan een van de speakers ook nog een knopje "Volume" dat echter ook een Aan/Uit-knopje is?
Is in een van de speakers nog een versterker ingebouwd bedoel ik eigenlijk met mijn vorige vraag?

Laatst bewerkt:
het probleem is ondertussen al opgelost ;)
ben eens op zoek gegaan naar de doos van mijn pc en daar zat een cd-rom bij van mijn geluidskaart, die heb ik opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer normaal :)
toch bedankt voor jullie snelle hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan