geen geluid na format

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb mijn pc geformateerd maar nu krijg ik de drivers niet meer geinstaleerd.
Ik heb een Legend en het moederbord is Gygabite GA-8SIML maar als ik naar de site surf kan ik alle drivers downloaden maar ik krijg volgende melding:update driver for plug and play devices 536870397 en dan een volgend kader dat de wizzard moet worden afgesloten.
Ik heb met het prog everest gescand en het resultaat:moederbord chipset SIS651,geluidskaart SIS 7012 .Als ik bij apparaatbeheer ga kijken zie ik dus overal gele vraagtekens staan bij overige apparaten.Wie kan mij helpen?Ik heb de zoekfunktie hier gebruikt en dan zie ik dat er nog iemand is met dat probleem maar als ik daar de uitleg lees van zijn vraag kom ik bij het antwoord van update driver for plug and play devices op een site waar alles in het engels is en daar begrijp ik niets van.Ik ben een beetje hopeloos

Als ik jou link aanklik opend er geen enkele site maar dat is geen probleem denk ik.op de site van sis vind ik al de nodige drivers maar bij het instaleren van de sis 7012 loopt het dus mis en krijg ik die melding:update driver for plug and play divices maar wat moet ik hier in vredesnaam mee?

Dit zijn de drivers van jou moederbord, installeer deze eens allemaal, verwijder desnoods eerst je gele tekens uit apparaatbeheer.

Op die site heb ik dus mijn drivers gehaald.Wat bedoel je met eerst die gele vraagtekens verwijderen?volgens mij gaan die pas weg als ik de nodige software(drivers)heb geinstaleerd of heb ik het mis?

Soms helpt het als je de foutief herkende hardware eerst verwijderd (installatie ongedaan maken).
Windows wil zich nog wel eens verslikken.

Ik heb op de site van gigabyte de drivers gaan halen(ATA,audio,lan en VGA)ATAis geluktmaar bij audio krijg ik dus na 10%de melding:update driver for plug and play devices en een rood kruisje in een cirkel met536870397Bij lan loopt hij tot 50%en dan zegd hij now waiting for devices and installing drivers en dan stopt hij gewoon.Ik ben dus echt ten einde raad nu.Ook die gele vraagtekens weg halen heeft niets opgebracht.Ik heb zelfs opnieuw een format c gedaan maar steeds hetzelfde resultaat.

mijn probleem is opgelost.Ik heb mijn schoonbroer gebeld omdat deze pc vroeger van hem was en gelukkig had deze nog enkele drivers.De audio driver komt van packard-bell
wl.STAC97N-613109008c maar wat mij wel verbaast is dat ik everest laat draaien en dat deze GA-8SIML aangeeft en daar blijkt niets van te werken.Dat begrijp ik niet hoor.maar ik ben blij dat het is opgelost.

Vreemd inderdaad, de pc in toch niet van Packard-Bell?
Mooi dat het opgelost is in ieder geval. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan