Geen Geluid Na Format.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat er 2 door elkaar werken.
Moet je die of moederbord driver verwijderen,of je sweex eraf.
de stekkers zitten idd goed,

ik heb in het verleden een x een andere geluidkaart gekocht dus zit er 1 in van moederboard en 1 sweex, kan het daar ook aan liggen? sweex zit in sleuf 2,

en hoe kijk ik of je apart moet installeren?
want voorheen had ik na een format. nooit last hiervan.
 
Denk dat er 2 door elkaar werken.
Moet je die of moederbord driver verwijderen,of je sweex eraf.

ik heb geen drivers van me moederboard geinstalleerd, En heb tune up geinstalleerd en laten lopen, maar het werkt nog steeds niet, ik heb contact opgenomen met sweex, maar die moeten eerst artikel nummer etc weten, en duurt dagen voor dat je antwoord krijgt,

en ik ben zojuist achter nog iets gekomen... ik denk dat daar de fout ook kan zitten,

ik heb een logitech webcam, en daar zat ook een microfoon in, dus die nam toen het geluid op, maar die heb ik er al die tijd ingehad met pc formateren, en windows installeren, kan dat het probleem zijn, dat windows het ziet als een geluids kaart of dergelijke?
 
http://pc-wizard.nl.malavida.com/d5273-gratis-downloaden-windows

haal gewoon dit proggie op en kijk na het downloaden welke kaart er precies inzit.

daarna installeren en effe opnieuw starten, kind kan de was doen.

en ik ben zojuist achter nog iets gekomen... ik denk dat daar de fout ook kan zitten

word hier zo moe van, zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon alles eerlijk te vertellen?
 
Laatst bewerkt:
http://pc-wizard.nl.malavida.com/d5273-gratis-downloaden-windows

haal gewoon dit proggie op en kijk na het downloaden welke kaart er precies inzit.

daarna installeren en effe opnieuw starten, kind kan de was doen.

en ik ben zojuist achter nog iets gekomen... ik denk dat daar de fout ook kan zitten

word hier zo moe van, zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon alles eerlijk te vertellen?

ik heb toch gekeken welke kaart en die drivers toch geinstalleerd?

En als je er later pas achter komt kan je het moeilijk eerder vertellen?

Ik vraag gewoon of iemand me kan helpen, als je de moeite er niet voor wilt doen, en toch alleen maar negatieve reacties wil geven, dan hoef je van mij geen cometaar te geven?
ik vraag gewoon of ik me wil helpen, meer niet.


En voor de mensen die me wel hielpen, sorry dat ik tijdje niks van me liet horen, kwam door privé omstandigheden.
 
Denk dat er 2 door elkaar werken.
Moet je die of moederbord driver verwijderen,of je sweex eraf.

hmm, hoe kan ik dat oplossen, want ik heb geen driver van mb geinstalleerd alleen sweex...


ik denk dat het een neiuwe geluidskaart wordt halen, kijken of die wel werkt.
 
Download eens, Driver magic.. Google.
Laat die lopen,en kijk wat die aan geeft.
dan zie je wat je mist.

Of van je moederboard software.
 
Laatst bewerkt:
hij is bezig, ik heb zojuist alle driver ge-unstalleerd, en geluidskaart in andere sleuf gedaan, maar werkt nog steeds niet, hij vindt hem in ieder geval wel, installeerd hem maar geen geluid. heb hem schoon gemaakt, en nog geen resultaat.
 
Download eens, Driver magic.. Google.
Laat die lopen,en kijk wat die aan geeft.
dan zie je wat je mist.

Of van je moederboard software.

hij vindt inderdaad wat ;

Device ID: PCI\VEN_13F6&DEV_0111&SUBSYS_011113F6&REV_10
Device Information File: C:\WINDOWS\inf\oem1.inf
Driver Files Number of This Device: 11

Driver files of this device are not contained in Microsoft Windows, so it is necessary to back them up.

ik heb het geback upt, en geupdated, alleen moet je dan volledige versie hebben, even zoeken dus.
 
ik heb de volledige versie, update gedaan van C-media, maar nog steeds geen resultaat, andere updates gedaan die die aan gaf, nog steeds geen resultaat..

nog meer ideeen of wat anders?
 
Kijk op google, naar softpedia.
Staan ook drivers voor Sweex.
 
dat is het probleem niet, de drivers zijn geinstalleerd, alles is geinstalleerd, de goede drivers alles, alleen komt er geen geluid, hij vindt de kaart wel. hoe kan ik zien of de sweex kaart asl standaart is ingesteld?
 
Kijk in je systeem.
Wat hij daar aan geeft.
Sweex zal je Mobo wel uit geschakelt hebben.
 
ik heb nu gedaan wat je zei via softpedia, moet nu pc opnieuw opstarten...

ik ben benieuwd.
 
En als je de Sweex kart verwijdert?
En na een tijdje weer in doet?
Kijk of hij zegt,nieuwe hardware gevonden.
 
Laatst bewerkt:
heb ik geprobeert, en dat zegt die ja, dan vraagt die of je cd hebt en er in wilt doen, doe je dat installeer je hem, staat er zonder fout melding installatie voltooid, dan de hardware werkt pas na opnieuw opstarten, doe je dat, en hoor je niks? heb het in sleuf 2 en 4 geprobeerd werkte allebij niet, maar hij vindt hem dus wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan