Geen geluid na Installatie Windows Media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

crulos

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Hoi!

Van de week windows xp opnieuw geinstalleerd op mijn nieuwe hd. Al heel wat probleempjes met behulp van jullie uit de weg kunnen ruimen! Ben er nu bijna.. alleen valt nu opeens het geluid weg!

Windows geinstalleerd. Werkt allemaal goed.
Drivers geinstalleerd.
Ik heb een geluidskaartje:
creative audigy 2 zs

Driver opgehaald en ik had geluid! Woohoo!
Daarna Windows media player 11 gedownload (denk dat het daaraan ligt, maar kan ook iets anders zijn.. dat is iig de stap waarbij het geluid verdween) en geen geluid meer..Booehoe!

Omdat er een installatie draaide, wilde ik niet opnieuw mijn driver van de geluidskaart installeren, maar bij systeembeheer geeft ie ook aan dat alles goed zit, geluidkaart wordt herkend en lijkt goed te werken..

Iemand een idee wat er verkeerd is gegaan?
Zal de driver opnieuw installeren het probleem kunnen verhelpen?

alvast bedankt!

Moet ik eerst de oude driver verwijderen?

En waar kan ik dat doen?
Systeembeheer???

Thx!

hoi,

Ik wil je wel helpen:D

ik heb 1 vraag.

heb je een nieuwe geluidskaart opgehaald? of heb je je die geupdate??

gr Patryk vd meulen

hoi,

Ik wil je wel helpen:D

ik heb 1 vraag.

heb je een nieuwe geluidskaart opgehaald? of heb je je die geupdate??

gr Patryk vd meulen

Ik snap je vraag niet helemaal..

Het is een losse geluidskaart.. pci slot.
Driver van het internet gehaald (creative site).
Geluid werkte.. na installatie media player (denk dat dat de boosdoener was) doet hij het niet meer, maar staat nog wel als geluidskaart bij systeembeheer en werkt naar behoren.. aleen hoor ik niks ;)

Wat bedoel je met update? en opgehaald??
Nieuwe hd.. dus leeg, dus geen update maar lege installatie... weet niet wat je bedoelt.

Probleem opgelost.

Driver ge-uninstalled en daarna een betere versie erop gezet (kwam een update tegen op de site val realtek).

Eindelijk geluid!

Ik ben klaar met de ombouw Hallleeeluuujaaa! Het was wel weer erg veel gehannes, maar ik leer gaandeweg weer wat dingetjes bij.
Mijn beestje kan er weer even tegenaan!

In ieder geval bedankt voor alle support (speciaal voor mrmusic!) en ik zal overal even een slotje opzetten!

Tot de volgende keer ;)

gr Thijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan