Geen geluid na installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Hallo helpers,

Ik heb geen geluid meer na een verse installatie.
Via apparaatbeheer heb ik geprobeerd de juiste software te installeren, maar hij geeft aan dat die niet gevonden kan worden.
Ik weet echter niet waar ik naar moet zoeken, hoe kom ik daarachter?
 
Wat heb je opnieuw geinstalleerd?

vr.gr.

Theo
deHoed:)

ik veronderstel dan hij xp opnieuw heeft geinstalleerd ;)

maar we hebben inderdaad eerst het merk en type pc nodig zoals bluray al aangaf om de juiste drivers te gaan zoeken :thumb:
 
Hoi crmtd,

Download 'Everest Home Edition' (http://www.filehippo.com/download_everest_home/) en kijk onder het kopje 'Multimedia -> PCI/PnP Audio'.

Vermeld wat je daar ziet staan.

Merk/type PC mag ook indien het een merk PC betreft.

mij wordt er nu altijd gezegd pc wizard aan te raden omdat everest home niet meer wordt geupdated en dus niet meer alle hardware gaat herkennen...

Maar anderzijds vind ik het zelf nog altijd heel handig werken :p
 
Het is mij regelmatig gebeurt dat het geluid software matig wordt uitgezet klik je vollume regeling maar aan van de bv Windows media player of welke je ook gebruikt. Het gebeurt wel eens dat alles, met een vinkje, op gedempt staat. Vinkje weg halen en het probleem was bij mij opgelost. Verschillende malen is dat bij mij gebeurt. Misschien is dat bij jou ook zo. Hopelijk.

vr.gr.

Rheo
deHoed:)
 
Oeps sorry

Sorry mensen, de oplossing had ik redelijk snel gevonden via helpmij.
Inderdaad het hierbovenstaande antwoord met everest.
Daarmee zag ik welke driver ik moest zoeken en toen was het snel opgelost.
Ik heb hier niet meer gekeken en de meldingen van de reacties komen op een oud emailadres binnen, dat lees ik nagenoeg niet meer uit, ik zal het meteen bij helpmij veranderen.
Bedankt voor de tips, het ging inderdaad om een nieuw Os installatie (XP) en niet de versie die bij de computer hoorde, daarom had ik de geluidsdriver niet meer.
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan