geen geluid, na opstarten napoleon total war

Status
Niet open voor verdere reacties.

thompieboy

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
103
Als ik het spel napoleon total war opstart (op steam) heb ik geen geluid. ik kan daarna ook niet meer mp3 bestanden luisteren en op youtube heb ik geen geluid meer. als ik mijn computer weer opstart krijg ik wel weer geluid, maar als ik dan weer napoleon total war start heb ik weer geen geluid. ik krijg met het spel ook geen deskop icon. en ik MOET het spel spelen via steam. als je de disc in de computer doet. geeft hij lege bestanden aan. weten jullie hoe ik dit op moet lossen?
 
Twee aparte problemen. Je kunt wel een icon aanmaken, maar dan wordt alsnog steam vereist. In steam rechtermuisknop op napoleon total war: creëer desktop shortcut.

Welke geluidskaart heb je? Heb je al geprobeerd de laatste drivers te installeren? Zover ik weet is dit geen algemeen bekend probleem. Zeker niet met steam, maar ook voor total war specifiek heb ik geen echte problemen gevonden.
 
ok, het icoon heb ik via steam op het bureaublad gezet.
dit zijn mijn audio gegevens:
audiokaart.jpg

ik heb vista 32 bit
zouden jullie a.u.b. een link van een nieuwe driver kunnen toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
Weet je misschien de precieze naam van je moederbord? Het is zo te zien onboard audio, maar dan zijn verschillende versies van.
 
ik heb een nieuwe driver van realtek gedownload en
Geïnstalleerd. nu heb ik gewoon geluid bij de game.
nog bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan