Geen geluid na vista instalattie

Status
Niet open voor verdere reacties.

djElectro

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2011
hallo ik weet dat hier al een topic over was maar kom niet verder
mijn probleem is dat ik de Soundmax voor viasta (32) niet kan vinden heel wat scanners geprobeerd maar die zeggen alleen dat er geen driver voor is geinstaleerd en als ik dan drivers zoek ook via windows zelf online kan hij niks vinden
wie o wie help mij eindelijk:o

Hallo,

Gewoon het model opzoeken op de site van de leverancier. Daar staan meestal de drivers van de computer. Maar even...vista?? :o

Windows 7 is veel stabieler én sneller. :thumb:

Ja klopt ik heb windows op me andere laptop maar daar heb ik geen cd meer van en op de andere laptop is vista en die heb ik nu ook op de vaste pc geinstaleerd

ik weet alleen het moederbord type en dat is Motherboard P4PE-X/TE (http://support.asus.com/download.as...-X/TE&p=1&s=15&os=3&hashedid=Edv9I9xTTboIppD3) want het is een zelfbouw heb het overgelocht. nu vraag ik em af hoe moet ik nou weten welke driver
en nog bedankt voor de snele reactie:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjaa...dan maar vista hè....;)

Je gaat naar deze link: http://support.asus.com/download.as...-X/TE&p=1&s=15&os=3&hashedid=Edv9I9xTTboIppD3

Selecteert WinXP en je gaat naar het tablet AUDIO
Daar staan je drivers...ik zou gewoon de eerste pakken (is ook de meest recente) ;)

Installeren en pc opnieuw opstarten en als het goed is moet ie het dan doen :thumb:
Ik weet alleen niet of de driver op Windows Vista werkt...ik denk van wel :)

Laatst bewerkt:
okey bedankt ik heb hem op een usb gedownload
Version V5.12.01.3665
Description SoundMAX Integrated Digital Audio Driver V5.12.01.3665 for Windows 98SE/ME/2000/XP
File Size
18,92 (MBytes) 2004.01.29 update
Download from
Global (DLM) | Global | China | P2P
en instaleer hem morgen op me pc ik laat je weten als het werkt bedankt
*Sorry ben niet zo goed met computers*

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké, trouwens...maakt echt niet uit dat je niet zo goed bent met computers...voor vragen hebben we Helpmij! :) Ik wil je graag verder helpen als het niet lukt!

ik krijg steeds dezelfde foutmelding : Error installing iKernel.exe: (0x10000)
wat doe ik fout ik heb de driver gedownload dan in de map staat er een toepassing : ''setup'' die heb ik aangeklikt en toen op uitvoeren

Oké, dat dacht ik al...:( Dit is omdat het een Windows XP driver is.

Probeer dan is rechtermuisknop op het setup bestand => eigenschappen => compatibliteit => Vikje aanvinken en uitvoeren als Windows XP!

Lukt het dan wel?
Veel suc6...:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan