geen geluid op de streams

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrietje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Hoi.

Ik hoop dat iemand dit nog leest, ben nieuw hier en kan maar niet vinden hoe ik zelf een vraag kan stellen.
Ik heb in ieder geval hetzelfde probleem dat ik geen geluid op de streams heb (meestal)
zo opeens heb ik op het ene stream weer wel geluid en op de andere weer niet, soms voor even, soms een hele avond!!
Heb alle opties die hier staan ook doorgevoerd maar helaas nog steeds geen verbetering, heb zelfs al een herstelprocedure van mijn laptop gedaan, maar heb nog hetzelfde probleem. Doe ik de driver opnieuw installeren heb ik wel geluid maar dan werkt mijn koptelefoon weer niet...en het scrolwieletje voor het geluid ook niet!!
Ik heb windows vista home erop staan. met mediaplayer heb ik meestal geen problemen, maar soms pakt hij ineens mijn muziek enzo ook niet, als ik hem dan opnieuw opstart doet alles het weer wel.(dit alles gebeurd dan zo nu en dan, en geeft hij de foutmelding dat hij dit type bestand niet ondersteund).Ik heb wel geluid als ik filmpjes van youtube op clipser afspeel!!

Ik hoop dat er nog uit te voeren opties zijn, want ik weet het ech niet meer!!

Vast bedankt, groetjes Gerrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan