Geen geluid op internet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas14

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Berichten
15
Ik heb had geen idee waar ik deze vraag moest zetten btw.

Dus,ik heb sinds gisteren geen geluid als ik mijn PC opstart of internet,i-tunes,media player gebruik. Maar ik heb wel geluid op skype en games.
Dit gebeurde nadat ik een windows update had geinstalleerd.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik gebruik windows 7 home premium 64-bit.

Greetz thomas.
 
Welkom bij de Helpmij!

Hoe ziet dit bij jou eruit?

En verder : als je rechtsonder op de Windows taakbalk op het luidsprekertje klikt, hoe staan de de "schuifjes"?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
@ gast0225
Hetzelfde als op de afbeelding.
Maar ik heb ook geen geluid als windows een melding geeft ofzo,dus ik denk dat het niet aan internet ligt?
En de "schuifjes" staan op het luidst.
 
Laatst bewerkt:
Dan maar systeemherstel uitvoeren naar het moment van vóór de update en daarna weer de update installeren. Kijk vooral ook even wát voor update het aangaat,
dat 'praat' misschien makkelijker.
 
Ik kan bij systeemherstel alleen terug gaan tot vandaag 16:00,en toen had ik Java gereinstalled.
 
Als ik naar Apparaatbeheer ga zie ik wel dat er een uitroepteken bij Avnex Virtual Audio Device staat.
En het zegt ;
De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52).
En als ik stuurprogrammas's bijwerken doe,zegt het dat er geen nieuwere is.


Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
 
Alles denk ik...................... ;)

Ik had je niet naar app. beheer gevraagd omdat je schreef dat je nog wel geluid had bij games. Een geluidskaart of chip, werkt of werkt niet................, maar goed.

Rechtse klik in apparaatbeheer op dat ding en de installatie ongedaan maken. Opnieuw de computer opstarten en even geduld hebben. Met een beetje mazzel lost Windows het zelf voor je op, met een beetje pech mag je handmatig op zoek naar die driver op de website van de fabrikant.
 
Laatst bewerkt:
Driver opnieuw installeren van je cd'tje? Of bij je fabrikant op de driver download page kijken.
 
Oké,Heb hem verwijderd en pc heropgestart en het geluid werkt niet.
En weet iemand op welke site ik die driver kan dowloaden?
 
Kun je eerst hier eens een screendumpje van het apparaatbeheer en dan met name van de (alle) audio apparaten plaatsen?
 
Vaak staan er meerdere regels in het scherm bij audio apparaten (zoals ook bij jou nu zichtbaar is)
Het scherm ziet er momenteel echter prima uit.
Die Avnex Virtual Audio, waar hoort die bij ? Hoort dat bij een pci(e) uitbreidingskaart of iets dergelijks, ik heb er namelijk nog niet eerder van gehoord?
Zoals appraatbeheer er nu uitziet, zou je gewoon geluid moeten hebben.
Kan het zijn dat jij ook (extra) andere geluidssoftware hebt - had - geïnstalleerd en dat die software de 'besturing' van het geluid op jouw machine controleert / aanstuurt?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niets veranderd aan de pc sinds ik hem heb gekocht dus ik heb geen idee, en wat ik niet snap is dat ik wel geluid heb op skype & 1 game.
 
Door 'm te downloaden en te dubbelklikken of, als je er een installatiedisk bij hebt, door het installatieprogramma vanaf die disk te activeren.
 
Heb geen idee wat ik moet googlen om hem te downloaden ofzo,wil niets fout installen :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan