Geen geluid op ps3 op de monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewKidsNitro

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
Hallo,

ik heb een nieuwe monitor waar ik mijn ps3 op kan aansluiten maar nu heb ik geen geluid via mijn headset die in de computer zit achterin de monitor zit ook niets waar ik mijn headset in kan doen.

zou een van jullie mij kunnen helpen?

MVG,

NKN

Het gaat om de Samsung S24D340

Laatst bewerkt:
Het is misschien wel handig om even uit te leggen hoe je dat spul hebt aangesloten ( wat waarop aangesloten is ) en met welke kabel(s) :rolleyes:
Want met deze info die je geeft kan niemand wat..

van achter gezien rechts vga die naar de pc gaat in het midden de hdmi die naar de ps3 gaat en links de stroomkabel

Nou, wordt er niet duidelijker op..
Van achter gezien van WAT..? Vanaf de pc, de monitor of de PS3...?
VGA = Video Graphics Array en deze draagt dus geen audio-signaal.

VGA geeft geen audio dus hoor je niks op de pc.
Je zult dus nog een audio-kabel van PS3 naar de lijn-ingang van de pc moeten aansluiten.

ik heb nog wel de kabels van de ps3 (niet de hdmi maar die andere) welke van de drie kleuren moet ik gebruiken wit geel of rood?

Als ik een kabel die hier in past en die doe ik in mijn computer dan heb ik dus geluid via mijn headset?
64olz

Dat is een composiet kabel. Rood & Wit = audio, Geel = video.
Dus of rood of wit, let erop dat je de juiste aansluiting op de pc neemt.
Staat als het goed is bij de aansluiting, anders in de handleiding van je moederbord.

Ik heb achter in mijn pc alleen de rode de witte heb ik niet althans die kan ik niet vinden daardoor heb ik ook geen geluid zal een optische kabel missen een goede oplossing zijn?

Optich zou ook moeten kunnen maar op een pc zit meestal een optische uitgang, geen ingang....
Kijk in de handleiding van je moederbord, dan weet je wat er wel of niet mogelijk is.

Ja en..?
Je kunt toch op het moederbord kijken..? Daar staat ( veelal met een witte opdruk ) het tyoenummer van het moederbord gedrukt ( tussen de PCI-sloten meestal, alsook het merk...
Dat klop je in op Google met daar achter "handleiding" of "manual" en zie daar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan