Geen geluid sinds nieuwe instal windows 7 ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

utr23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met het geluid.. Op de 1 of andere manier zie ik bij mijn geluidsmixer geen LUIDSPREKER.

via apparaatbeheer zie je geen vraagtekens..

iemand enig idee?

GR
rthq3d.png

Down

Welkom op Helpmij.nl.:)

Het is pas na 24 uur toegestaan je topic een schop omhoog te geven, daarom je laatste Bericht verwijderd.

Heb je wel de driver van je moederbord fabrikant of geluidskaart fabrikant geïnstalleerd. Deze zijn over het algemeen vollediger dan die van Windows zelf.

Ik ben benieuwd hoe bij jou het e.e.a. staat ingesteld. Mijn bijgevoegde plaatje kan het denk ik wel zonder tekst / uitleg doen................

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    72 KB · Weergaven: 56
Welkom op Helpmij.nl.:)

Het is pas na 24 uur toegestaan je topic een schop omhoog te geven, daarom je laatste Bericht verwijderd.

Heb je wel de driver van je moederbord fabrikant of geluidskaart fabrikant geïnstalleerd. Deze zijn over het algemeen vollediger dan die van Windows zelf.

Ik ben een leek wat dat betreft hoor! Alles ziet er netjes uit.. weet niet eens hoe de driver heet.. of hoe je die achterhaalt :S
Ik ben benieuwd hoe bij jou het e.e.a. staat ingesteld. Mijn bijgevoegde plaatje kan het denk ik wel zonder tekst / uitleg doen................

JA! dat mis ik dus.. die luidspreker.. enig idee hoe ik daar aan kan komen om het meteen te installeren..

Alvast bedankt!

wat op het plaatje staat bij de eerst reactie so is het ook bijh mij maar bij mij komt er geen geluid ik denk dt mijn geluidskaart niet goed is maar waar moet je een driver vinden voor me geluids kaart ?
GR:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan