Geen geluid uit Asus 1000He (Hotkeys werken niet meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Citrn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2011
Goedenavond!

Ik zit met een klein probleempje ivm m'n geluid. Sinds gisteren krijg ik geen geluid meer uit mijn netbookje. De hotkeys van m'n geluid werken niet meer. Als ik mijn volumeregeling open krijg ik volgende boodschap:
Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het configuratiescherm als u mixerapparaten wilt installeren. Klik op Printers en andere hardware en vervolgens op nieuwe hardware toevoegen.

Dus ben ik daar gaan kijken, maar schijnbaar is alles daar in orde en krijg ik overal de melding: Dit apparaat werkt correct.

Weet iemand aan wat het ligt?

Alvast bedankt!

Misschien is er onlangs een update geweest.. Heb je een recent systeemherstelpunt van toen je geluid het nog deed?
Anders kun je misschien de driver opnieuw installeren.
Dit kun je doen door op www.asus.com bij driver downloads te zoeken naar je laptoptype. En de sound driver opnieuw te downloaden.
Veel succes!
Bleutooth

Vreemd

Niet dat ik weet, maar ik heb eigenlijk gehoord dat het terugdraaien van tijd niet zo goed is voor de pc. Verder merkte ik op dat ik op kot geen geluidsprobleem heb maar thuis wel. Zou dit louter toeval zijn of kan het zijn dat het feit dat ik heir kabelinternet moet gebruiken hierin meespelen? (Kabeltje dat contactje geluid goed drukt?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan