geen geluid uit laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
hallo,
IK kom net terug uit vakantie en probeer mijn films te kijken op de laptop.
Echter hoor ik geen geluid meer. Ik heb geprobeerd andere muziek af te spelen maar er komt geen geluid uit mijn speakers. Ik heb al gezien of de speakers niet op mute staan of dat het geluid niet heel laag staat. Heb alles op zijn hartste gezet maar nog steeds niets.
Waar kan dit aan liggen? hoe kan ik dit oplossen?

Even naar configuratiescherm, systeembeheer, apparaatbeheer, daar kijken of er geen kruisje/uitroeptekentje staat bij een van de geluidskaarten.

er is niets te zien van kruisjes of vraagtekens! Kan het ergens anders aan liggen.

IK kom net terug uit vakantie en probeer mijn films te kijken op de laptop.

Wat voor films heb je het over?
Kon je ze voorheen wel met geluid afspelen?
Heb je de juiste codecs wel geinstalleerd?

het gaat hier over films opgenomen met de camera. Hier kan ik voordien wel geluid bij horen. Zelfs wanneer ik gewoon een mp3 afspeel hoorik niets meer. De begin tune van windows komt er ook al niet meer door. Voorheen was dit wel het geval (een 2tal weken terug).
Hoe kan ik die codex installeren? mss helpt het als ik die terug installeer.

Je zou een herstelpunt van ca 2 weken geleden kunnen terugplaatsen.
Let op: eventueel later gemaakte bestanden zoals je filmpjes kan je hierbij kwijtraken!
Zet die dus even veilig op bv een externe schijf.

beste,

ik heb een herstelpunt genomen in het verleden waarik zeker van weet dat toen het geluid nog werkte, heb ook die driver geinstalleerd die jullie me hebben toegewezen maar niets helpt.
Kan er nog iemand mij helpen?

Weet je zeker dat je je geluid niet met een knop op de laptop volledig op 'stil' hebt gezet? Kijk eens bij config.scherm - geluiden en audio apparaten - tabblad volume - geavanceerd. Staat daar iets op 'dempen'?

ik heb vorige keer eens gekeken en alles was normaal. Ik zal nog wel eens een keer kijken of er iets is aangevinkt wat niet zou kunnen. Laat jullie nog wel iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan