geen geluid uit pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
pci/vean_1106&dev_3059&subsus_810d1043&rev_60
pci/ven_1106&dev_3059&subsus_810d1043

Die wordt ondersteund. Je iKernel melding gaat over de installer, de driver zelf is gewoon goed.

Pak eerst het .zip bestand helemaal uit, en start dan Setup.exe door erop te rechtsklikken en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"

De uitgepakte 32-bit Vista driver staat in de submap Vinyl_V700b\Vinyl\drivers\Vista32WDM\
en de uitgepakte 64-bit Vista driver in de submap Vinyl_V700b\Vinyl\drivers\Vista64WDM\

Tijs.

@lange pier: Het is géén Intel geluidskaart (zie de Hardware ID) en de Hyperion 4-in-1 bevat geen audiodrivers.

Tijs.

@dnties, dat zijn ook geen drivers voor een Intel geluidskaart maar voor een ADI Soundmax audiochip die op het bord van de TS zit en die Via drivers zijn de chipset drivers, staat er gewoon bij.

Meld nou maar gewoon terug wat #23 oplevert, dus die Vinyl driver die ik als eerste gelinkt had downloaden, helemaal uitpakken en dan rechtsklikken op de uitgepakte SETUP.EXE en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".

Tijs.

volgende foutmelding. de bestanden van het audio stuurprogramma ondersteunen uw computerhardware niet.

Ok, doe het dan zo:
a. Rechtsklik in Apparaatbeheer op je audio-apparaat en kies voor Stuurprogramma installeren
b. Geef aan dat je niet via Internet wilt installeren maar dat de driver op je computer staat.
c. Laat zoeken op de submap Vinyl_V700b\Vinyl\drivers\Vista32WDM\ naar drivers als je Vista 32 bit hebt
en indien Vista 64 bit in de submap Vinyl_V700b\Vinyl\drivers\Vista64WDM\
[die submappen natuurlijk bladeren, he, want ik weet natuurlijk niet waar je ze hebt uitgepakt.]

Tijs.

@Lange Pier: als jij PCI\ven_1106&dev_3059 ondersteund ziet in die Intel driver, dan eet ik (spreekwoordelijk) mijn schoen op...
En die Hyperion bevat echt geen audio-drivers hoor. Staat ook zo op de Viatech website: ook daar wordt van alles genoemd als onderdeel van de inhoud maar geen audio. Wel SATA/RAID drivers en ook een videodriver, maar geen audio...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan